Jvslooten schreef:Degeneratie
Vast wel. Na de zondvloed konden vissen plotseling beter zout verdragen (een hoger zoutgehalte) En bovendien ontwikkelden ze plotseling een ongelooflijk arsenaal aan wapens om prooien te pakken of om zich te verdedigen..
Alleen al de inktzak van een inktvis, die zich ook nog es bizar goed kunnen camoufleren.
De vissen die vroeger nog zowel in zout als zoet water konden leven, kunnen dat nu niet meer.. degeneratie dus
Als jij echt wilt beweren dat vroeger alle zeedieren zoet water konden verdragen mag je dat helemaal zelf weten.
Maar even ter relativering, er zijn natuurlijk ook ettelijke soorten die de vloed misschien wel niét hebben overleefd.
Er zijn inderdaad ontiegelijk veel uitgestorven zeedieren gevonden. Waaronder bijvoorbeeld de evolutionaire overgangsvormen van landdier naar walvis, veel
zeereptielen, ammonieten, trilobieten, en noem maar op.
Volgens mij is het redelijk waarneembaar dat de aarde bestaat uit gloeiend gesteente waarvan de korst bestaat uit gestold gesteente....?? Of denk je dat de aardkorst gestold lijkt?
Nee hoor, volgens mij is dat wel redelijk bekend.
Maar als God de aarde schiep als een gloeiende bal, liet afkoelen tot er een aardkorst bestond en daar dan weer allerlei lagen sedimentair gesteente op schiep zodat de aarde vruchtbaar kon zijn, dan heeft dat 'in den beginne' toch wel wat voeten in de aarde gehad...
Hebben de creationisten eigenlijk ook een theorie over hoe het kan dat de oceanen zo snel zouter zijn geworden, binnen een paar duizend jaar, terwijl het zeewater juist zoveel zoeter werd door de zondvloed?
Geen idee, vraag het ze:)
Daarom vraag ik het jou.
Ook gif is geschapen.