Moderators: Memmem, Moderafo's

Enne nee het is hier niet smerig, maar de ramen buiten lap ik 4/5 keer per jaar.
 Enne nee het is hier niet smerig, maar de ramen buiten lap ik 4/5 keer per jaar.

) gebruik ik hier dezelfde methode als MissF. De glazenwasser klimt hier buiten overal bij met de ladder - met goed streeploos resultaat. Mijn moeder heeft wel zo'n lange stok gebruikt bij haar ramen, maar volgens mij werd dat niet zo mooi. Op kantoor gebruikt de glazenwasser een luxe systeem met waterslang (telescopisch) en tot mijn verbazing werkt dat ook behoorlijk streeploos, maar helaas zal dat privé niet haalbaar zijn
) gebruik ik hier dezelfde methode als MissF. De glazenwasser klimt hier buiten overal bij met de ladder - met goed streeploos resultaat. Mijn moeder heeft wel zo'n lange stok gebruikt bij haar ramen, maar volgens mij werd dat niet zo mooi. Op kantoor gebruikt de glazenwasser een luxe systeem met waterslang (telescopisch) en tot mijn verbazing werkt dat ook behoorlijk streeploos, maar helaas zal dat privé niet haalbaar zijn  
Evelien schreef:Ik stoor me overigens niet aan strepen/vlekken.

zoveel mensen, zoveel verschillen, bij erg vies gewoon met spons, trekker en theedoek, bij tussenbeurten, doeken van jemako.
 zoveel mensen, zoveel verschillen, bij erg vies gewoon met spons, trekker en theedoek, bij tussenbeurten, doeken van jemako.  wel in twee gesplitst en verder een enkel raampje in een deur
 wel in twee gesplitst en verder een enkel raampje in een deur 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten