johannes1 schreef:
Is er iemand overigens bekend met het feit dat als bij een ouder kind (die flesvoeding) heeft gehad een koe melk allergie is en bij het tweede kind met borstvoeding misschien ook. Wij hebben gehoord dat allergieën met borstvoeding nihil is, maar toch hebben we het idee dat ook ons 2e kind een koe melk allergie heeft. Zelfde symptomen als bij de eerste.
grote onzin dat het nihil is!!
Hier heeft de oudste veel gehuild, ik dacht dat het normaal was. met een maand of negen ging het beter en werd het huilen minder. Noooit een aanwijsbare reden gehad.
Toen bij de tweede eruit kwam dat die koemelkallergie had, en ik dus meer ervan ging lezen ws ik er honder procent vn overtuigt dat de oudste het ook heeft gehad.
De kinderarts vertelde dat het volgende kind altijd meer last heeft vn koemelkallergie dan een vorige... of dat waar is nooit kunnen vinden, maar bij ons was dat dus wel zo.
Onze dochter heeft tot 10 maand volledig borstvoeding gehd ivm haar wurgreflex en zolang ze nog groeide mocht het, daarna pas bijvoeding, dus enorm lang borstvoeding en zou zij dus nog minder last moeten hebben van allergien dan de jongste. HElaas zit onze oudste regelmatig van top tot teen onder de netelallergie heeft ze astma en regelmatig eczeemuitbraken. Kortom...... als je de vermoedens hebt, begin dan gewoon met een koemelkvrij dieet, de moeder dan..... en kijk heel goed aan het dieet houden of je verbetering ziet.
neeh, niks moet per voeding.... tenminste niet wat ze tegen mij hebben gezegd. Als de productie maar goed blijft.