Jess schreef:Nee hij pusht de jongere kinderen in het gezin wat hun hebben willen, dan koopt hij dat voor hun.
Zogenaamd dan, maar hij wil het gewoon zelf hebben.
Oke, dan heb ik het verkeerd gelezen.
Moderator: Moderafo's
Jess schreef:Nee hij pusht de jongere kinderen in het gezin wat hun hebben willen, dan koopt hij dat voor hun.
Zogenaamd dan, maar hij wil het gewoon zelf hebben.
Jess schreef:Vorig jaar was het ook hier in huis maar ik had er niets van gemerkt. Gewoon goed verstopt. Ergens moest ik wel ontzettend lachen over de effecten die het had, hoe gigantisch het knalde. Hij ging er voorzichtig mee om, stak het aan en rende 100 mtr weg zodat hij het zelf bijna niet zag. Niet dat ik het daarmee goedkeur hoor, zeker niet. We hebben zeker nog meer kinderen en de jongeren probeert hij allemaal te pushen wat hij moet kopen voor hen wat ze leuk vinden. Hij is gewoon dom en doet dom en er is niet tegen in te praten. Hij heeft gelijk.
Nu niet over mij heen vallen dat ik mijn kind dom noem want dat is ook gebleken uit onderzoeken.
Dus, als ik het nu vind gooi ik het in de kliko?
Jess schreef:Ga niet voor een puber die in ontwikkeling is hulp vragen, dit is gewoon iets dat hoort bij de opvoeding. Verder zijn er geen bizarre situaties maar dit is iets waar ik niet zo blij mee ben. Vandaar dat ik jullie reactie vroeg. Als ik dit topic zo doorlees zijn het meestal moeders met jonge kinderen waar puberale zaken niet zo bij spelen. (denk ik)
Jess schreef:Ga niet voor een puber die in ontwikkeling is hulp vragen, dit is gewoon iets dat hoort bij de opvoeding. Verder zijn er geen bizarre situaties maar dit is iets waar ik niet zo blij mee ben. Vandaar dat ik jullie reactie vroeg. Als ik dit topic zo doorlees zijn het meestal moeders met jonge kinderen waar puberale zaken niet zo bij spelen. (denk ik)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten