En overal snel klaar bij de kassa, want het is niet echt superdruk.
Moderator: Moderafo's
ricky70 schreef:Of de SGP daar ook daadwerkelijk een stokje voor heeft weten te steken valt nog te bezien.
Voorlopig kost het hebben van kinderen op korte termijn alleen nog meer geld. Ze vergeten dat alelen mijn kinderen dadelijk onze AOW op mogen hoesten.
ricky70 schreef:Of de SGP daar ook daadwerkelijk een stokje voor heeft weten te steken valt nog te bezien.
Voorlopig kost het hebben van kinderen op korte termijn alleen nog meer geld. Ze vergeten dat alelen mijn kinderen dadelijk onze AOW op mogen hoesten.
Jess schreef:Sinds deze maand houd ik een kasboek bij. Heb 500 euro opgenomen en daar wil ik het voor deze maand mee doen voor de boodschappen. Heb elke maand het voornemen om het met 500 euro te doen maar dat lukt eigenlijk niet zo, pinpas is weer snel getrokken. Hier wil ik dus de boodschappen van betalen, kleine dingen als zakgeld, incidenteel overblijven, zendingsgeld. Het collectegeld zit hier ook bij in. Neem de bonnetjes mee van de winkel en schrijf alles op. Zit nu al tegen de 400 euro aan 2,5 week na het storten van het salaris. Pffffffff. Heb zojuist iets overbodigs gekocht: een zak witte kadetten en blikje bokworsten voor de woensdagmiddag ipv de gewone boterhammen met beleg. Maar tjonge zeg, ik wil ook zo graag de kids wat extra's bieden, dat geeft juist een leuke jeugdherinnering zeg maar.
Jess schreef:is dat wijs? waar woon je volgende maand dan? Toch niet in een kartonnen doos hoop ik, zeker voor je kinderen.
Kan me voorstellen dat je ervan baalt om met weinig rond te komen maar toch moet je altijd vooruit kijken.
Ze vergeten dat alelen mijn kinderen dadelijk onze AOW op mogen hoesten.
Dat is een hoop geld op een dag er doorheen "brassen" als je zo weinig te verteren hebt. Is dat wel verstandig? Ik wil niet moralistisch doen. Maar als ik dat doe heb ik een knoop in mijn maag en geniet er niet van.Heerlijk zeg, heb er 110 euro op een dag doorheen gebrast. Lekker een dagje uit en alles doen waar ze zin in hadden.
Volgende maand heb ik gewoon weer geld, dit was extra, omdat ik die borg al had betaald.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten