bloempie19 schreef:*Dr. Bloempie ligt heerlijk te relaxen in het bubbelbad met extra veel rozenblaadjes om morgen ontspannen naar Paaseiland te vertrekken, als er plotseling een anoniem mailtje op het scherm van haar laptop verschijnt.(
Een dokter heeft ook nooit eens rust!
) *
Lieve dokter Love,
Ik ken sinds een aantal weken een hele leuke gespierde jongen.![]()
We zijn een paar keer uit geweest en hij vertelde me dat ik het eerste meisje ben waar hij echt verliefd op is!
![]()
De laatste keer bracht hij me thuis. We hadden een heel gezellige dag achter de rug. Ik vroeg hem of hij mee naar binnen ging. Dat was goed natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Hij dus mee naar binnen. En daar was het moment supreme: Hij zoende me!
![]()
Maar al snel was ik daar helemaal niet zo blij mee, want het bedorf mijn hele avond!![]()
Ik zei al dat hij gespierd was, nou zijn tong was zeker gespierd! Het leek wel tongworstelen man!![]()
![]()
Ik vond het echt niet fijn. Ik vind hem verder heel leuk, maar als er niets veranderd dan wil ik hem niet als vriend. (Hij denkt trouwens dat we verkering hebben nu we hebben gezoendNo way!)
Dr. Love, alstublieft, kunnen jullie me helpen? Hoe kan mijn vriend leren om teder te zoenen? Want ik wil hem niet kwijt, maar als hij niet beter leert zoenen, dan wil ik niks met hem!
hallo meisje.mevrouw?
Niet direct opgeven! Dit kan wel eens een hele intense relatie worden!

Tongworstelen zei je? Wist je dat die jongen een ervaren lover is?

En logisch dat hij direct verkering wilt, immers, hij voelt zich goed en zie jou als degene die beschermt moet worden, dat is normaal gedrag bij een ‘tongworstelaar’.

Maar je hebt gelijk als je zegt dat je ook wel eens teder gezoend wilt worden. Nu is dat geen enkel probleem om hem dat te leren.

Ga naar de snoepkraam op de markt, koop van die ‘lipjes’ van snoep, neem er een tussen duim en wijsvinger(niet te hard knijpen) en houd die ‘lipjes’ voor zijn mond. Nu moet er geoefend worden!

De eerste paar keer als die met zijn lebber uit zn mond komt

Nu dit is gelukt, beloon je hem met het felbegeerde snoepje. Dat heeft hij wel verdient dan.

We horen graag of deze methode gewerkt heeft! (die werkt, zeker weten!)
Wees zuinig op je tongworstelaar, wie weet wat hij nog meer kunstjes kan met die lap van hem