Jvslooten schreef:@boerin
Volgens dit (http://youtu.be/dhx35L_lOD8) filmpje wel. Even een vraag trouwens in het algemeen.. wat vinden jullie van dit soort filmpjes? Ik ben nieuwsgierig.
Ja daar heb je het al, men begrijpt niets van bedelingen. De wederkomst van Christus is heel wat anders dan de opname van de Gemeente uit Thess.
Als wij de Heer tegemoet gaan in de lucht zullen alleen gelovigen de bazuin of shofar zullen horen, dit filmpje spreekt over vele jaren later als er idd 2 op de akker zullen zijn en het koninkrijk op aarde is begonnen.
Zeer misleidend en de klap, waar bij ik me rot schrok is niet aan de orde. Wij gaan Hem tegemoet, zonder klap en de wereld gaat gewoon verder en Maitreya zal op de tv en op internet de verklaring geven van een dergelijke verdwijning. Even in de krant, even op tv en morgen wordt de vis erin verpakt.
En mijn huis en haard zal overdragen geworden aan moslims bijvoorbeeld of andere ongelovigen en men zal niet verbaasd zijn want de Bijbel leert nergens dat door dit gebeuren mensen tot geloof komen.
Missschien vindt er wel een catastrofe plaats tegelijkertijd want de Maitrey of satan zal er als de kippen bij zijn om de macht wereldwijd over te nemen en het verklaren.