Salomo en later Paulus benoemen dwaasheid en wijsheid en omschrijven de termen. Ze stellen de dwaasheid van de wereld en ook de wetenschap van de wereld tegenover de wijsheid van God.
Mensen met een andere visie op een bepaald onderwerp noemen zij niet dwaas in ieder geval.
Refoweb laat andersdenkenden en zelfs ongelovigen die zich fel keren tegen het christendom en de Bijbel toe op het forum, dan moet je daar ook je conclusie uit trekken.
En het niet afdoen met deze tekst, het is niet aan ons om een dwaas naar zijn zotheid te antwoorden. Tenzij het een opdracht van refo is, soms heb ik de indruk dat ze een missie hebben om deze toegelaten mensen op hun forum te schande te zetten en zelfs te bedreigen, men leze de post gericht aan mij bij de restitutieleer.
Een suggestie zou zijn om deze mensen door de moderators persoonlijk te benaderen en niet ineens een groot deel postings te verwijderen en dan alles algemeen te maken.
Ik kan het mis hebben en ik kan een andere visie hebben en dat kan heel vreemd klinken in oren die dat nooit gehoord hebben, geheel tot je dienst. Maar iemand zo afbranden en beledigen kàn niet de bedoeling zijn, lijkt mij. Ik denk vaak, kom dat nu eens in mijn gezicht zeggen.
Liegen, verdraaien, onbeschoft, de satan hoogachten, noem maar op, u kunt het lezen.
Niet van de hand van atheisten, maar van de hand van zichzelf noemende christenen.
Je bent niet wedergeboren enz.....heulen met de duivel enz...