Waar kopen jullie je kleding?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Africa
Sergeant
Sergeant

Re: Waar kopen jullie je kleding?

Berichtdoor Africa » 09 nov 2011 17:36

Ware het niet dat ik een keer een paar laarzen bestelde, S-schacht, geen hak en stoer model, dat ik een laars kreeg met xl-schacht, tot over de knie en en hak van 10 cm. :lol:
Slechts één leven,
dat snel voorbij zal gaan;
slechts wat voor Christus is gedaan
zal blijven bestaan.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 09 nov 2011 18:48

Omoda is top. En je krijgt er vaak nog een leuke tas bij ofzo...
@Africa: :lol:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 nov 2011 22:13

Jaja, wij zijn trots op het Zeeuwse O'moda. Een lokale schoenenwinkel die overeind blijft dankzij goede online marketing en verkoop. Goed voorbeeld in deze tijden waarin de binnensteden steeds leger worden en steeds meer via internet wordt gekocht.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 09 nov 2011 22:24

LeChat schreef:Jaja, wij zijn trots op het Zeeuwse O'moda. Een lokale schoenenwinkel die overeind blijft dankzij goede online marketing en verkoop. Goed voorbeeld in deze tijden waarin de binnensteden steeds leger worden en steeds meer via internet wordt gekocht.

Helemaal mee eens :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 23 okt 2013 12:54

In Zoetermeer wordt de 5e vestiging in Nederland van de P rimark vandaag geopend. Er stonden lange rijen, las ik. Wie is er ook fan van deze kleding?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 okt 2013 21:47

Ik niet. :wink:

Ik ben meer fan van Watmooi. :wink: En 2e hands.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 23 okt 2013 22:08

schelpje3 schreef:In Zoetermeer wordt de 5e vestiging in Nederland van de P rimark vandaag geopend. Er stonden lange rijen, las ik. Wie is er ook fan van deze kleding?

Maak je geen zorgen om waar je je mee kleedt, Mattheus geloof ik.

noah
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor noah » 23 okt 2013 22:27

Ik koop eigenlijk altijd merkkleding.. voor de kinderen via webshops als babskinderkleding, kixx-online enz. Ik koop aan het einde van het seizoen, met 50% korting een hele voorraad voor het jaar daarop. Het jaar daarop verkoop ik de kleding via mp, soms voor het zelfde geld dan wat ik er zelf voor betaald heb;-) Vooral kleding van Scotch (voor jongens) en Bengh (voor meisjes) verkoopt goed.
Voor mezelf slaag ik altijd goed bij de webshop van Superstar SPS, ook meestal in de uitverkoop. Ik ben lang en de kleding van SPS past mij altijd goed, van de Didi ook. De rokjes koop ik bij college outlet, toevallig matchen de kleuren vaak goed met kleding van sps en didi.
pas nog een leuke webshop ontdekt, met name ook voor mannen: www.dressforless.nl

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 okt 2013 18:54

Primark....brrr Een paar weken geleden voor het eerst naar binnen geweest en in de deuropening dacht ik al dat het niets zou worden. Een vreselijke winkel met heel veel rommel.

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 26 okt 2013 10:09

Primark is volgens mij nog erger dan de H&M op zaterdagmiddag!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 okt 2013 10:19

Wij zijn er één keer geweest en we werden er gillend gek. Je hebt wel een grote tas vol voor een prikkie, maar 3 x wassen en het is uit model, schat ik zo in.
Ik vraag me af waar dit spul genaaid wordt en in welke arbeidsomstandigheden dit gebeurt.
Voor een kom rijst?

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 26 okt 2013 12:42

ik had er allemaal mooie verhalen over gehoord, al een paar jaar geleden trouwens, en toen speciaal naar rotterdam daarnaartoe gegaan. Maar de drukte! De rommel! Wat een chaos!! En het was gewoon een doordeweekse ochtend.

Nee, ik ga gewoon naar c en a en eventueel h en m en dat is prima.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 okt 2013 13:16

meribel schreef:ik had er allemaal mooie verhalen over gehoord, al een paar jaar geleden trouwens, en toen speciaal naar rotterdam daarnaartoe gegaan. Maar de drukte! De rommel! Wat een chaos!! En het was gewoon een doordeweekse ochtend.

Nee, ik ga gewoon naar c en a en eventueel h en m en dat is prima.

Mijn dochter had er al geen zin, omdat de halve klas met een tas liep van deze winkel en de kleding duidelijk herkenbaar is. Zij heeft ook duidelijk een eigen stijl.
En dan kan het best eens van de H&M vandaan komen hoor, maar het moet wel i.i.g. deugdelijk in elkaar genaaid zijn, een bepaalde kwaliteit van de stof hebben. Maar wat wij daar zagen aan rokjes (nou ja rokjes :-& ) en T shirts was flodder. Loshangende draadjes, naadjes dubbel gestikt, sorry, daar geef ik mijn geld niet aan uit.

Ruth2
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Ruth2 » 26 okt 2013 13:31

Er zijn jongelui die kledinggeld krijgen en die willen voor zo weinig mogelijk geld heel veel kleding, dat is meestal de sport!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 okt 2013 13:44

Ruth2 schreef:Er zijn jongelui die kledinggeld krijgen en die willen voor zo weinig mogelijk geld heel veel kleding, dat is meestal de sport!

Dat kan, maar dan komen ze er hoop ik snel achter dat goedkoop meestal duurkoop is en dat je jezelf wel heel erg vaak tegenkomt.
Wij kregen trouwens de indruk dat het echt voor slanke wat langere meisjes was. Klopt dit?

Terug naar “Archief”