Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 07 mar 2004 21:23

columbus schreef:Hallo mensen,

Het volgende probleem bereikte ons via de telefoon! Ja, dat is even schrikken zeg. Normaal gesproken krijgen we vragen binnen via een PB’s of een e-mail op drlove@refoweb.nl , maar per telefoon, húú, brrr, dat moet niet te vaak gebeuren zeg!
-------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb altijd al de wens gehad om eens te kroelen met mijn vriendje in een hooiberg. Op een mooie dag zagen we in de verte een schuur en daarnaast een hooiberg, een beetje het land in om een mooie stille plek. Dus wij het weiland in gelopen, naar de hooiberg. Eenmaal in het hooi gelegen, sprongen de vonken er als het ware af. Het was zoals ik in mijn stoutste dromen had gezien, echt verukkukkelijk! :wink:
Eenmaal thuis gekomen waren de rapen gaar! ‘Hoe komt dat hooi aan jullie kleren?’, vroeg onze mamma aan mij en mijn vriendje.
Een antwoord moesten we haar schuldig blijven natuurlijk. :oops:

Dr.Love, hoe kunnen we ongestoord kroelen in een hooiberg zonder ons te verraden door al dat hooi aan onze kleding? wat kan ik thuis antwoorden als me gevraagd word hoe dat hooi aan mijn kleding komt?
Help me Dr.Love, want die hooiberg heeft een belangrijke plaats ingenomen in mijn liefdesleven en dat wil ik zo houden!
Anonieme inzendster

Antwoord
Hooi mensen,

Hooi is al sinds mensenheugenis een bron van warmte en plezier geweest. Noem het woordje hooi en menig mens gaat staren en een glimlach zal om de mond verschijnen.
Hooi is een puur stukje gedroogde natuur, lekker zacht en buitengewoon geschikt om in te liggen, en het gebeurt dan ook heel vaak dat als je toevallig een hooiberg of hooizolder binnengaat, dat je mensen aantreft. Zelf denk ik dat de behoeft aan een goeie hooischuur of zolder in de genen van een mens zit ingebakken.
Wie kent niet de lekkere kriebel van hooi in je nek of op je rug als je jezelf neervlijt in zo’n hopper met hooi? Mmmm, lekkerrrrr (Dr.zwijmelt even weg)

Eeh, maar om op het probleem terug te komen, als je gewoon netjes getrouwd bent en je maak gebruik van een hooiberg om b.v. wat te experimenteren op liefdesgebied, kan ik je adviseren om een paar kledinghangers mee te nemen en zodoende die kleding aan een spijker in de balk op te hangen.
Als je netjes getrouwd bent kan je gewoon in je blote nakie ronds spartelen in dat hooi, no problem! Van wie zou dat niet mogen?

Maar tja, als je jong bent, dan wil je ook wel eens wat, beetje knuffelen en genieten van die lekkere dikke hooibulten. Maar dan moet je uitleggen hoe al dat hooi aan je kleding komt en dat kan heel gênant zijn.
Hoe je dat moet oplossen? Zal mijn een zorg zijn! kijk zelf maar wat je doet!

Maar ik kan wel zeggen wat je moet doen voordat je naar huis gaat en wat je tegen je mamsie moet zeggen als ze vraagt naar dat hooi aan je kleren.
Zorg voor een bijbaantje als oppasser in de dierentuin, of word vrijwilliger op de kinderboerderij, word de persoonlijke masseuse van een agrariër(=boer), word veearts of hooihandelaar.
Die baantjes worden meestal geaccepteerd door familie en het kan leuk en spannend zijn om b.v. de leeuwen te verschonen als dierenverzorgster/er of om een agrariër van zijn spierpijn af te helpen. Voordeel is ook nog eens dat je misschien wel een litertje melk mee mag nemen of dat je voorzien word van kakelverse scharreleieren als dank voor je massage.
Zo hoef je ook niet te liegen thuis!
En zo hoort het ook

(Kom niet aan met dolfijnentemmer of zoiets want dan val je door de mand.)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 07 mar 2004 21:36

Tja, dokters, ik weet inmiddels hoe ik gewone gesprekken kan voeren met vrienden. Maar nu deed zich zojuist het volgende probleem voor: Ik ken iemand, en die vind het niet leuk het met mij eens te zijn. Dus nu zijn we op zoek naar iets om ruzie over te maken. t Gaat niet over mijn vriendje ofzo want die heb ik helemaal niet, maar dit is toch wel lastig en ik hoop dat jullie me helpen kunnen.
Oh ja, ik hoop eigenlijk dat hij het niet leuk vind dat ik dit plaats, hebben we tenminste iets om over te ruziën :mrgreen: 8)
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 07 mar 2004 21:44

*Dr. Bloempie ligt heerlijk te relaxen in het bubbelbad met extra veel rozenblaadjes om morgen ontspannen naar Paaseiland te vertrekken :mrgreen: , als er plotseling een anoniem mailtje op het scherm van haar laptop verschijnt.( :x Een dokter heeft ook nooit eens rust! :wink: ) *

Lieve dokter Love,

Ik ken sinds een aantal weken een hele leuke gespierde jongen. :oops: :D We zijn een paar keer uit geweest en hij vertelde me dat ik het eerste meisje ben waar hij echt verliefd op is! :D
De laatste keer bracht hij me thuis. We hadden een heel gezellige dag achter de rug. Ik vroeg hem of hij mee naar binnen ging. Dat was goed natuurlijk! :mrgreen: :oops: :wink:
Hij dus mee naar binnen. En daar was het moment supreme :shock: : Hij zoende me! :P
Maar al snel was ik daar helemaal niet zo blij mee, want het bedorf mijn hele avond! :(
Ik zei al dat hij gespierd was, nou zijn tong was zeker gespierd! Het leek wel tongworstelen man! :shock: :?
Ik vond het echt niet fijn. Ik vind hem verder heel leuk, maar als er niets veranderd dan wil ik hem niet als vriend. (Hij denkt trouwens dat we verkering hebben nu we hebben gezoend :lol: No way!)
Dr. Love, alstublieft, kunnen jullie me helpen? Hoe kan mijn vriend leren om teder te zoenen? Want ik wil hem niet kwijt, maar als hij niet beter leert zoenen, dan wil ik niks met hem! :(

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 mar 2004 00:36

parkiet schreef:Tja, dokters, ik weet inmiddels hoe ik gewone gesprekken kan voeren met vrienden. Maar nu deed zich zojuist het volgende probleem voor: Ik ken iemand, en die vind het niet leuk het met mij eens te zijn. Dus nu zijn we op zoek naar iets om ruzie over te maken. t Gaat niet over mijn vriendje ofzo want die heb ik helemaal niet, maar dit is toch wel lastig en ik hoop dat jullie me helpen kunnen.
Oh ja, ik hoop eigenlijk dat hij het niet leuk vind dat ik dit plaats, hebben we tenminste iets om over te ruziën :mrgreen: 8)

Ha Parkiet,

Het probleem wat je schetst, het niet leuk vinden het met je eens te zijn, lijkt wel op een probleem in een huwelijk :mrgreen: . Echt als je het er niet bij had gezegd dat je niets met hem had dan had ik aangenomen dat je al getrouwd was. 8)
Maar je wilt eens lekker een beetje ruzie met hem, dat is toch niet zo moeilijk? :D
Vraag of je eens samen met hem een dag gaat winkelen, kledingzaak in, kledingzaak uit, pas veel kleding en vraagt aan heb wat hij ervan vind, en of de vorige trui niet leuker was etc.. :shock:
Binnen een paar uur heb je bonje! :x

Of, wat ook vaak werkt, als hij voorstelt om iets te gaan eten, dan doe je dat. Maar zeg dat je geen trek hebt en dat je niets wilt, alleen maar iets wil drinken.
Vervolgens pak je frietjes van zijn bord en eet ze op. :lol:
Geloof me! De meeste mannen kunnen daar niet tegen! :shock: :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 mar 2004 00:40

bloempie19 schreef:*Dr. Bloempie ligt heerlijk te relaxen in het bubbelbad met extra veel rozenblaadjes om morgen ontspannen naar Paaseiland te vertrekken :mrgreen: , als er plotseling een anoniem mailtje op het scherm van haar laptop verschijnt.( :x Een dokter heeft ook nooit eens rust! :wink: ) *

Lieve dokter Love,

Ik ken sinds een aantal weken een hele leuke gespierde jongen. :oops: :D We zijn een paar keer uit geweest en hij vertelde me dat ik het eerste meisje ben waar hij echt verliefd op is! :D
De laatste keer bracht hij me thuis. We hadden een heel gezellige dag achter de rug. Ik vroeg hem of hij mee naar binnen ging. Dat was goed natuurlijk! :mrgreen: :oops: :wink:
Hij dus mee naar binnen. En daar was het moment supreme :shock: : Hij zoende me! :P
Maar al snel was ik daar helemaal niet zo blij mee, want het bedorf mijn hele avond! :(
Ik zei al dat hij gespierd was, nou zijn tong was zeker gespierd! Het leek wel tongworstelen man! :shock: :?
Ik vond het echt niet fijn. Ik vind hem verder heel leuk, maar als er niets veranderd dan wil ik hem niet als vriend. (Hij denkt trouwens dat we verkering hebben nu we hebben gezoend :lol: No way!)
Dr. Love, alstublieft, kunnen jullie me helpen? Hoe kan mijn vriend leren om teder te zoenen? Want ik wil hem niet kwijt, maar als hij niet beter leert zoenen, dan wil ik niks met hem! :(

even een korte reactie,
We moeten die speciale Lampekap weer op de markt brengen, zie ik.
Morgen zal ik firma Toplamp bellen om de Dr.Love Lampekap met mondje weer te laten fabriceren. :P
Dit is in het verleden een uitstekende hulp geweest bij het leren zoenen.
Ook nu is er veel behoefte aan, blijkt uit de vele mails die we dagelijks krijgen.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 mar 2004 00:45

Ariaantje schreef:Geachte Dr. Love en Dr. Rosekapje
Pas heb ik jullie gevraagd of er een boek was over verschillende parkeerplaatsen. Zouden jullie dat mij toe willen sturen? Of in een pbtje enkele geschikte parkeerplaatsen willen toesturen? We hebben in ieder geval er één gevonden, die ons heel goed bevalt, maar we willen ook graag wel eens afwisseling!

hallo Ariaantje,

Dat boek is net uit, vers van de pers zeg maar.
We kunnen je idd wel een paar aangename parkeerplaatsen p b'en, maar ik weet niet welke streek je woont, als ik alle parkeerplaatsen moet gaan pb'en dan kom ik niet meer toe aan alle vragen te beantwoorden.
Laat ff weten welke plaats of provincie en dan komt het helemaal goed.
Afwisseling is goed ja, dat voorkomt parkeerplaatspretsleur! 8)

o ja, nog iets! Hou je van spanning? of juist niet? Als je van spanning houd dan moet je aangeven of je een drukke parkeerplaats zoekt, of juist eentje waar het lekker rustig is.
Of je er eentje wilt waar het risico bestaat dat er mensen meegluren :P , of juist niet?
Wat jij wilt :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 mar 2004 01:03

archief
Hij zoent voor geen meter, wat moet ik doen? was de vraag.

Hij is het mannetje neem ik aan. vroeger, toen ik nog jong was, moest ik voor ik uit ging met een meisje eerst oefenen van mn moeder op een middelgrote lampekap.
geef hem een lampekap, zou ik zeggen, en teken een mondje erop als 'doel'. Kijk goed of hij z'n ogen dicht doet (hij mag eerst oefenen met ogen open!) en als hij na een kwartier minstens 8 x het doel, mondje, heeft geraakt dan mag hij het met jou of met iemand anders proberen.

waarom ogen dicht, vraag je jezelf af nu? nu, het geeft soms een heel romantisch gevoel als je beide de ogen sluit voor het kussen. doet dat alleen als de lamp uit is, anders heeft het geen zin.

Lampekappen fabriek uitverkocht van onze correspondent Lampekappen fabriek Toplamp is door de hele voorraad middelgrote lampekappen heen. Sinds enige dagen is er een enorme run op deze lampekappen geweest. Volgens verkoper Kees betalen de mensen grof geld voor deze lampekappen en na betaling worden er viltstiften uit de zak gehaald en worden er 'mondjes' op getekend. Er zijn klanten die zo blij zijn met de lampekap dat ze de kap spontaan zoenen. Verkoper Kees snapt er niets van maar denkt dat het aan het specifieke karakter van deze middelgrote lampe- kappen te danken is dat er een run is op ontstaan.

dat is goed nieuws vonden wij van Refoweb Dr.Love team. ook stromen de bedankjes binnen via mail van mensen die (opnieuw)hebben leren zoenen op een lampekap en zo een nieuwe impuls hebben gegeven aan hun toch al spectaculaire huwlijksleven.

Dit komt uit het archief, we beseften dat de zoenproblematiek nog lang niet opgelost was dus ik heb direct de Firma Toplamp maar gemaild en vanaf eind van de week kan je de Dr.Love Lampekap dus weer bestellen voor slechts 189,95 ! In de Refoweb Dr.Love $HOP natuurlijk!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 mar 2004 09:31

rosekapje schreef:
columbus schreef:
Aragorn schreef:heeee

Deelname door medewerkers van dr. Love's vragenrubriek niet toegestaan! :x

(mijn 700ste... :wink: )

Hallo Aragorn,
Deelname door medewerkers van Dr.Love's vragenrubriek is wel toegestaan. Naast collega dokters van mij, zijn het ook nog eens patienten van me :D , opmerkelijk hoevaak de beide doktoren bij me komen :mrgreen: en dan later blijkt dat de problemen best mee vielen 8)
:wink:

Dag, Lieve kerels :mrgreen: :lol:

inderdaad, deelname door Dr. Love's is wel toegestaan :lol: 8) en ja, ik kom met liefde de betreffende prijs ophalen :lol: 8)

Maar aragorn, wat lees ik, was dat je 700ste bezoek aan de praktijk, dat is wel een feestje waard :lol: of een nadere kennismaking, want ik krijg de indruk dat je wel met iets loopt, maar het niet zo goed durft te posten, ook kan het goed mogelijk zijn, dat de 'problemen' waar jij mee rond loopt :wink: al in behandeling zijn.

Ennuh Aragorn, nieuwe ronde, nieuwe kansen, we gaan nu op naar de 2000ste posting :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. Collega, stel dat het nodig mocht zijn :wink: kan ik dan bij u terecht :mrgreen: :wink: :lol:

Uh, laat maar zitten met jullie zieleknijperij... :mrgreen: En het was dus niet mijn 700ste bezoek hier, maar mijn 700ste posting... :roll:

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 08 mar 2004 13:31

columbus schreef:
parkiet schreef:Tja, dokters, ik weet inmiddels hoe ik gewone gesprekken kan voeren met vrienden. Maar nu deed zich zojuist het volgende probleem voor: Ik ken iemand, en die vind het niet leuk het met mij eens te zijn. Dus nu zijn we op zoek naar iets om ruzie over te maken. t Gaat niet over mijn vriendje ofzo want die heb ik helemaal niet, maar dit is toch wel lastig en ik hoop dat jullie me helpen kunnen.

Ha Parkiet,

Het probleem wat je schetst, het niet leuk vinden het met je eens te zijn, lijkt wel op een probleem in een huwelijk :mrgreen: . Echt als je het er niet bij had gezegd dat je niets met hem had dan had ik aangenomen dat je al getrouwd was. 8)
Maar je wilt eens lekker een beetje ruzie met hem, dat is toch niet zo moeilijk? :D
Vraag of je eens samen met hem een dag gaat winkelen, kledingzaak in, kledingzaak uit, pas veel kleding en vraagt aan heb wat hij ervan vind, en of de vorige trui niet leuker was etc.. :shock:
Binnen een paar uur heb je bonje! :x

Of, wat ook vaak werkt, als hij voorstelt om iets te gaan eten, dan doe je dat. Maar zeg dat je geen trek hebt en dat je niets wilt, alleen maar iets wil drinken.
Vervolgens pak je frietjes van zijn bord en eet ze op. :lol:
Geloof me! De meeste mannen kunnen daar niet tegen! :shock: :wink:

uh dokter, het is niet mn bedoeling hem een trauma op te laten lopen :mrgreen:

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 08 mar 2004 14:53

Hoi Dr Col,

afgelopen zaterdag bevond ik mij en elspeet. tot mijn verbazing zag ik een goeie parkeerplaats om de liefde te bedrijven. deze parkeerplaats bevindt zich net buiten elspeet en is heel geschikt voor pasgeboren stelletjes. :D :mrgreen:

Een liefde volle groet,
Jurgen, (je weet wel, die vriend van Johan81) :!:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 mar 2004 15:26

parkiet schreef:uh dokter, het is niet mn bedoeling hem een trauma op te laten lopen :mrgreen:

:lol: :lol:

Ja, zo word hij wel direct in het diepe gegooid!
Je mag hem altijd naar ons doorverwijzen Parkiet :wink:
Zal Dr.Rosekapje of Dr.Bloempie wel eens op hem loslaten dan! :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 mar 2004 15:30

Johan81 schreef:Hoi Dr Col,

afgelopen zaterdag bevond ik mij en elspeet. tot mijn verbazing zag ik een goeie parkeerplaats om de liefde te bedrijven. deze parkeerplaats bevindt zich net buiten elspeet en is heel geschikt voor pasgeboren stelletjes. :D :mrgreen:

Een liefde volle groet,
Jurgen, (je weet wel, die vriend van Johan81) :!:

Ha Jurgen (via Johan)

Elspeet barst van de mooie parkeerplaatsen :lol: uit ervaring (van vroeger) weet ik aardig de weg daar.
maar bedankt voor de tip! misschien kunnen andere stelletjes ook eens op onderzoek uit gaan daar in de buurt :wink:

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 08 mar 2004 15:43

wie weet helpt dat :mrgreen:
als hij dat wil zal hij zich zelf wel melden dnek ik :wink: :P

rectificatie: hij wil zich niet melden. dus ik vrees dat we t zelf maar moeten oplossen :P

Nancie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nancie » 08 mar 2004 18:47

Johan81 schreef:
Hoi Dr Col,

afgelopen zaterdag bevond ik mij en elspeet. tot mijn verbazing zag ik een goeie parkeerplaats om de liefde te bedrijven. deze parkeerplaats bevindt zich net buiten elspeet en is heel geschikt voor pasgeboren stelletjes.

Een liefde volle groet,
Jurgen, (je weet wel, die vriend van Johan81)

Ha Jurgen (via Johan)

Elspeet barst van de mooie parkeerplaatsen uit ervaring (van vroeger) weet ik aardig de weg daar.
maar bedankt voor de tip! misschien kunnen andere stelletjes ook eens op onderzoek uit gaan daar in de buurt

Zeg zijn jullie helemaal, jullie nemen m'n plekje in :wink: :P :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 mar 2004 20:54

Nancie schreef:
Johan81 schreef:
Hoi Dr Col,

afgelopen zaterdag bevond ik mij en elspeet. tot mijn verbazing zag ik een goeie parkeerplaats om de liefde te bedrijven. deze parkeerplaats bevindt zich net buiten elspeet en is heel geschikt voor pasgeboren stelletjes.

Een liefde volle groet,
Jurgen, (je weet wel, die vriend van Johan81)

Ha Jurgen (via Johan)

Elspeet barst van de mooie parkeerplaatsen uit ervaring (van vroeger) weet ik aardig de weg daar.
maar bedankt voor de tip! misschien kunnen andere stelletjes ook eens op onderzoek uit gaan daar in de buurt

Zeg zijn jullie helemaal, jullie nemen m'n plekje in :wink: :P :mrgreen:

Ik zal jullie eens een waar gebeurt verhaal vertellen :oops:

Toen Dr.Columbus een 19 jr was, was hij ook verliefd op een meisje en dat meisje was op vakantie in Elspeet en ik ging een dag op bezoek.
Toen het schemerig werd, was het tijd om even een paar kaarten in de brievenbus te doen :roll: , het excuus om nog even te knuffelen bij maanlicht in de auto. :wink:
Tussen Elspeet en Vierhouten was een stukje zand/heide en daar mocht je met de auto komen, dolle pret natuurlijk. :P
Wij scheuren over dat zand, maar opeens voelde ik iets geks. Ik stapte uit de auto en zag dat ik een lekke band had. Normaal gesproken verwissel ik die heel snel maar ik had net een nieuwe auto en kreeg het reserve wiel er niet onder vandaan. Alles geprobeerd maar het wilde niet lukken.
De auto stond midden in dat zandgebied op een heuveltje. Pikkedonker was het al, en niemand in de buurt, ik had ook geen mobieltje, die waren er toen nog niet.
Er kwam een auto aan met een meneer erin, ik seinde met de lampen en die man kwam eraan. Die wist ook niet hoe of wat en verdween weer.
Het was inmiddels 1 uur en nog stonden we op dat heuveltje. Weer kwam er een auto aan, ditmaal met 4 jongens en die kwamen naar ons toe gereden en vroegen wat er loos was.
Toen ik vertelde van die lekke band, staken ze de handen uit de mouwen en binnen 5 minuten hadden ze het voor elkaar.
Kwam het toch nog goed, al had ik me er al op voorbereid om die nacht in de auto te moeten slapen. (was ook niet erg geweest, lekker dicht tegen elkaar aan :oops: :wink: ).

Wat ik met dit verhaal wil zeggen is niet dat je niet de hei of het zand op moet gaan, maar vóórdat je gaat, moet je wel weten hoe je een band kan verwisselen!
8) :wink:

Terug naar “Archief”