Heropvoedingskampen niet alleen meer in Amerika

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Boerin
Generaal
Generaal

Heropvoedingskampen niet alleen meer in Amerika

Berichtdoor Boerin » 21 okt 2013 10:53

Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Re: Heropvoedingskampen niet alleen meer in Amerika

Berichtdoor johannes1 » 21 okt 2013 11:56

En wat is je discussiepunt/jouw mening?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Wim2600
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Wim2600 » 21 okt 2013 12:24

En los van het ontbreken van een discussiepunt/mening: een overduidelijk ranzige, racistische, extreemrechtse webpagina is mogelijk niet het ideale medium om een standpunt op te baseren, als je tenminste serieus genomen wil worden :roll:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 21 okt 2013 12:27

Boerin schreef:Wie is er nog pro Europa?
http://ejbron.wordpress.com/2013/10/19/ ... denkenden/

Dat was ik nog nooit.:-)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 21 okt 2013 12:27

Inderdaad. Ik had na 30 seconden ook al wel genoeg gezien. Doei!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Faramir

Berichtdoor Faramir » 21 okt 2013 12:30

Wim2600 schreef:En los van het ontbreken van een discussiepunt/mening: een overduidelijk ranzige, racistische, extreemrechtse webpagina is mogelijk niet het ideale medium om een standpunt op te baseren, als je tenminste serieus genomen wil worden :roll:

Dat dus.

Maar over het algemeen zou ik het wel waarderen als er in Nederland heropvoedingskampen worden neergezet. Bij voorkeur in een afgelegen gebied ergens. Daar kunnen zowel jongeren alsook volwassenen dan opgevoed worden om vervolgens normaal te kunnen functioneren in een samenleving. Want laten we wel zijn, een deel van de Nederlandse bevolking is niet meer in staat om enigszins normaal te functioneren en is daarmee de rest tot grote last.

Maak er een soort van 4 jarige tbs van en indien resultaat ongewenst is plak je er steeds een jaartje bij aan.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 21 okt 2013 12:38

Faramir schreef:Maar over het algemeen zou ik het wel waarderen als er in Nederland heropvoedingskampen worden neergezet. Bij voorkeur in een afgelegen gebied ergens. Daar kunnen zowel jongeren alsook volwassenen dan opgevoed worden om vervolgens normaal te kunnen functioneren in een samenleving. Want laten we wel zijn, een deel van de Nederlandse bevolking is niet meer in staat om enigszins normaal te functioneren en is daarmee de rest tot grote last.

Maak er een soort van 4 jarige tbs van en indien resultaat ongewenst is plak je er steeds een jaartje bij aan.

Helemaal mee eens.
Maar goed, je mag je kind geen tik ter correctie meer geven, het zijn prinsjes en prinsesjes, waar de ouders bij de eerste gil in de supermarkt al voor capituleren, want kind maakt al uit wat er gegeten gaat worden, en dan nog 10 jaar hoogconjunctuur, waarin de ouders beiden werkten en het kind compenseerden met extraatjes voor hun afwezigheid, gevolgd door crisis.
''Moet kunnen'' werd het volkslied.
dat verwende deel van de samenleving is nu opgegroeid.

Zie daar de resultaten van maar eens van recht te trekken.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 21 okt 2013 12:51

Wim2600 schreef:En los van het ontbreken van een discussiepunt/mening: een overduidelijk ranzige, racistische, extreemrechtse webpagina is mogelijk niet het ideale medium om een standpunt op te baseren, als je tenminste serieus genomen wil worden :roll:

Ik kreeg 'm net van iemand via Facebook. Extreem rechts? Oh sorry. Zal wel teveel op eindtijdsites gezeten hebben, maar ik vind het eng, vooral die wetten van Obama tegen christenen en die FEMAkampen.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Terug naar “[Religie] - Open forum”