(dat je het ** deel van de vrouw venusheuvel kunt noemen wist ik wel maar dit???

Moderator: Moderafo's
joepie schreef:Mannen komen van mars en Vrouwen komen van venus ?![]()
Zoiets?
kurtyo schreef:Dus het ** van de man noem je mars??? :S
(dat je het ** deel van de vrouw venusheuvel kunt noemen wist ik wel maar dit???)
Hmm,
ik heb in de twee jaar dat ik psychologie gestudeerd heb nog nooit gehoord van een dergelijk verschil, en die hersenen heb ik wel vreselijk uitgebreid moeten leren:(
joepie schreef:Mannen komen van mars en Vrouwen komen van venus ?![]()
Zoiets?
Aragorn schreef:Het is volgens mij dan ook een lichtvoetig en humoristisch bedoeld boek, meer in columnstijl, toch? Dan mag je op een bepaalde manier kortzichtig zijn....
janneman83 schreef:Neej okey joepie. Maar het is volgens mij een relatie-bemiddelings-boek. Een boek om mensen (weer) bij elkaar te brengen of hun relatie te verbeteren. (volgens mij)
Het leek mij een sereus boek.
Brainsex is een wetenschappelijk boek, en misschien een beetje dom van mij om dit hier te noemen........
Freddy schreef:Ik ben er van overtuigd dat de grens van hoever je samen mag gaan, dat je die samen bepaalt. Dat verschilt per stelletje, maar toch zou het gebaseerd moeten zijn op dingen die daar over te vinden zijn in de bijbel...
Aragorn schreef:Het gaat nu over "Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus", niet over Brainsex...
janneman83 schreef:Aragorn schreef:Het gaat nu over "Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus", niet over Brainsex...
Wat wil je daar mee zeggen?? dat ze haar mond moet houden of daar niet over mag beginnen?????????????? We hadden het toch ook over boeken over dat onderwerp?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 25 gasten