Mariamagdalena schreef:Dat kun jij wel zeggen, maar ik reis gemiddeld 3 keer per week heel Nederland door met diverse bands en zie die dingen om me heen, ja, al jaaaaren. En als jij denkt het beter te weten, prima!
Maakt mij echt niks uit, ik probeerde alleen wat uit te leggen wat ik al jaaaaren zie. Hoe denk jij dat zoveel onbenullige meisjes aan tvrollen zijn gekomen en op videoclips mogen, etc. Een heleboel in de muziek en tvwereld gaat via het bed (nooit gehoord van de Gooise matras, zeker? Nou die matras is niet alleen in het Gooi), maar als jij dat niet wil geloven, en denkt dat ik dat uit mijn duim zuig, prima! (wiens wereldje is dan eigelijk klein, als je niet eens weet dat het zo gaat????)
Door heeeeeeeeel Nederland!
Lol sorry hoor wat ben jij vreselijk naief over wat je denkt te weten. Ik vind het eigenlijk rot om te zeggen want dan denk je vast dat ik arrogant ben. Het interesseerd me eigenlijk niets ook, je luisterd toch niet.
Ik pretendeer
helemaal niet te weten hoe alle meisjes en jongens werken. Maar
jij wel! En dat doe je dan gebaseerd op
jouw beperkte ervaringen! Ja natuurlijk is jouw ervaring beperkt! Jij ziet toch niet heel de wereld? En ook nog eens alleen dat milieu, want in AL je postings heb je het daarover. Dat is toch beperkt? Maar
mijn ervaringen zijn netzogoed beperkt. Daarom doe ik ook geen uitspraken alsof ik weet hoe
alle mannen en vrouwen zijn en dat zie ik jou zo ongeveer elke dag met grote stelligheid doen. En dat is raar, ongepast, te zwart/wit, en niet realistisch.
Mijn wereldje is ook klein, dat heb ik niet ontkent. Maar als ik je uit de hoogte zie reageren over je jarenlange ervaring, ongetwijfeld bedoelt om mij dan maar lekker makkelijk op leeftijd te pakken (schattig hoor), dan krijg ik het idee dat je mijn ervaring zwaar onderschat.
Weet je wat, laat maar. Ik wilde je alleen maar even vertellen dat je veel te makkelijk veel te ruime conclusies trekt die je alleen baseerd op wat jij meemaakt. Maar ja, ik zal nog wel moeten leren dat als je maar genoeg door nederland heenrijd dat je dan op een gegeven moment vol kunt houden dat iedereen die jij ziet een goeie maatstaf voor de rest van de wereld is.