ziekenzalving

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Faramir

Re: ziekenzalving

Berichtdoor Faramir » 26 sep 2013 13:29

coby schreef:Tja, dan moeten ze maar de zending in als ze geen baantje meer hebben.
Die politieagenten en cipiers in zo'n stad (weet niet meer welke, was op Transformations) waar ineens iedereen zich bekeerde en de gevangenissen maar gesloten werden hadden ook geen baan meer.

En jij geloofd dat allemaal?

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 26 sep 2013 13:44

Faramir schreef:En jij geloofd dat allemaal?

Kijk maar op die video. Die man met z'n Artemisbeeldjes had ook geen baan meer.
http://www.amazon.com/Transformations-V ... 1930612001
Lastly, Almolonga a small town of only 19,000 inhabitants in Guatemala is visited. Here it is stated that eight out of ten residents consider themselves born again. A Christian event at a crowded stadium and excerpts from a church meeting are seen. The most memorable parts of the film footage are scenes of bountiful harvests and giant vegetables, with the implication that this is directly linked to the spiritual transformation of the town.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 26 sep 2013 13:49

Ik kom uit Leiden Coby en Jan Zijlstra is de broer van een vriendin van mij. Dus houd mij geen mooie dingen voor die er niet zijn. Jan heeft zijn dictatatuur nogal verbreid tot verdriet van velen. Kom op zeg.
Je moeder die geen leesbril nodig heeft. Is "that all there is?"

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 26 sep 2013 13:52

Mijn ex houdt al jaren genezingsdiensten, ik kom oorspronkelijk uit een kerk van Zijlstra.

Je ex??? wie is dat dan? Ben je daarom van hem gescheiden?

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 26 sep 2013 13:54

Coby weet je hoeveel mensen belazerd zijn door die lui van die gemeente uit Leiderdorp. De pers heeft er melding van gemaakt. Weet je hoeveel mensen gedupeerd zijn financieel?
En jij promoot die lui?
Mijn zusje woont aldaar en kent alle ins en outs. Ik noem maar geen namen. Maar ...criminelen zijn het...door de duivel aangestuurd.

Fijn dat je moeder zonder leesbril hoef te lezen...Ik dank God dat er een mogelijkheid is dat ik een bril heb om door het leven te gaan. [-X

Faramir

Berichtdoor Faramir » 26 sep 2013 13:55

Dat er ergens een video van gemaakt is wil niet zeggen dat het waar gebeurd is. Lord of the Rings is ook niet echt gebeurd in de geschiedenis hoe mooi het er ook uit ziet.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 26 sep 2013 13:57

We worden belazerd waar we bij staan. Ik heb video's gezien van zgn doodopwekkingen, maar het was knippen en plakwerk...Bah... de duivel buigt alles om. Maar hij weet dat hij nog een korte tijd heeft...

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 26 sep 2013 16:15

Wilsophie schreef:Je ex??? wie is dat dan? Ben je daarom van hem gescheiden?

No big name, die ken je vast niet. Denk het, de duivel vond het vast niet leuk die eenheid. Ik ga nog steeds naar zijn kerk trouwens.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 26 sep 2013 16:18

Vreemd antwoord waar ik niks mee kan.

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 26 sep 2013 16:22

Wilsophie schreef:Je moeder die geen leesbril nodig heeft. Is "that all there is?"

Natuurlijk niet, maar paarlen werp ik alleen op FreeThinker uit, waar ze niet vertrapt worden.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 26 sep 2013 16:22

Free thinker is een forum toch waar men spot met Gods Woord of ben ik in de war?

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 26 sep 2013 16:32

Wilsophie schreef:Free thinker is een forum toch waar men spot met Gods Woord of ben ik in de war?

Ja inderdaad, vooral van exgelovigen.
BNN is ook positief.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 26 sep 2013 16:49

Wees er gelukkig mee joh! Als je daar gehoor vindt. Ik weet teveel van dergelijke "sprekers".

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 26 sep 2013 17:44

Wilsophie schreef:Wees er gelukkig mee joh! Als je daar gehoor vindt. Ik weet teveel van dergelijke "sprekers".

Ze geloven het niet zomaar, maar als er medisch bewijs is accepteren ze het wel. In ieder geval maken ze de Heilige Geest niet voor duivels uit, dus wat dat aangaat was de sfeer daar een stuk positiever.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 26 sep 2013 17:58

Ik geloof dat ik even de draad kwijt ben. Heb je het nu over een forum of over een genezingsdienst?

Terug naar “[Religie] - Open forum”