Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 06 mar 2004 16:03

rosekapje schreef:
bloempie19 schreef:
columbus schreef:**********************************************
10.000 ste bezoeker één dezer dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben jij die 10.000 ste bezoeker van de Refoweb Dr.Love praktijk annex vragenrubriek?
Dan heb je recht op een Dr.Love Liefdesverwen pakket samengesteld uit o.a. een Dr.Love schoonmoeder afrosmattenklopper in hartvorm :!: , een 'leer zoenen Lampekap met mondje' platina uitvoering :!: , een speciaal voor Dr.Love gefabriceerde Trekpop :?: , ontworpen en getest door Dr.Rosekapje :lol: , een uitgewoonde massagetafel :roll: van Dr.Bloempie en nog veel meer prachtige liefdesprijzen!!!!

Bewijs dat je de 10.000 ste bezoeker bent, en al deze prijzen mag je bij ons komen afhalen! nee, ze worden niet thuisgebracht, je mag ze zelf bij ons uit de schuur halen! :D

:!: SH*T :!:

We hebben de 10.000ste bezoeker gemist! :oops: :lol:

Dan gaan we nu maar voor de 1000e posting! :P
Zorg dat jij de 1000ste posting plaatst!! Dan heb je recht op al die mooie exclusieve prijzen uit de dr. Love praktijk! :D

8) :lol: 8)

zoooo

Liefdevolle groet, :mrgreen: :lol: :wink:

vond je het zo gezellig in mn schuur dat je per sé de 1000 ste posting moest maken? :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 06 mar 2004 16:13

chipkip schreef:
WOW....

Die linkse halve, die ken ik.....

oh ja, voor de rest gaat het hardstikke goed met me! Echt!!! :oops: Ben heel erg verliefd, op Cash, zo heet hij. Samen toeren we op zijn brommert, echt geweldig, ik wil hem echt niet mer kwijt.

Maar toch zit ik met een klein dingetje... soms dan voel ik iets langs me heengaan, als ik bij hem achterop de brommert zit... een beetje warme lucht zeg maar :? en ik weet niet of ik dat wel zo prettig vind :roll:
Moet ik hier wat van zeggen?
Zo ja, hoe breng ik dat? Ik wil hem natuurlijk niet kwetsen.

groetjes chipkip

Hallo DrLove

Die foto van die 2 dokters kan ik nu niet meer zien, afgelopen met die flauwekul!

Bij deze verklaar ik Chipkip mijn liefde :oops: . Als ik haar zie, kan ik alles loslaten wat in me zit :mrgreen: . Bij haar kan ik mijn warmte kwijt :? . Alles wat ik in me heb deel ik met haar :lol: . En ze accepteert me zoals ik ben.

groetjes Cash
(binnekort geven we een feessie, dan zijn jullie uitgenodigt, bij deze!
Gaan we lekker knallen! :lol: )

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 06 mar 2004 16:18

columbus schreef:Hallo Chipkip,

Die halve linkse, die ken ik, schreef je.
Leuk! Ik ken ze helemaal! :D 8)

Warme lucht achterop de brommert van Cash?? Dat had ik je wel kunnen vertellen! :mrgreen:
En je weet niet of je het prettig vind? Nu dan, misschien ga je het wel waarderen! :lol:
Moet je er wat van zeggen? Helpt niet! 8)
Kwetsen? Die Cash kwets je niet, want hij begrijpt het toch niet als je er wat van zegt! :shock: :roll:

Veel geluk!

PRUTSER!!! :x

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 06 mar 2004 16:32

Gandalf schreef:Ik kan bijna niet wachten tot maandag.
Ben al druk aan het oefenen thuis in de badkuip, hoever ik kan komen :lol:. 'k Moet zeggen die zwembroek van mithril zit erg goed. Nooit geweten dat dat zo'n lekker spul is :wink:.

typisch vrouwepraat, over stofjes :lol:
Ik denk dat het goed is om de scene eerst met mij te doen, dan kan BClinton ondertussen op het strand wat met andere vrouwspersonen spelen
.
Het eerste goede idee dat ik vandaag gehoort hebt Gandalf :wink:
En ik heb geduld! 8)
Dan heeft hij het ook niet in gaten dat we wel heel erg ver met elkaar in zee gaan :wink:.

Wat is ver? :? Ik vermaak me ondertussen wel! Vrouwen, sigaartje :) wat wil je nog meer?
Welke zee wordt het btw? Toch wel een zee waar het warm is en de zon schijnt?
welke zee? warm? als het moet de stille ijszee, en warm krijg je het vanzelf! :lol: (studiolampen geven veel warmte!)
Hoewel, die BC is ook niet voor de poes :p

Klopt, zouden mijn eigen woorden kunnen zijn! 8)

word gezellig maandag!
Vriendelijke groeten
BClinton

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 06 mar 2004 16:50

Femke schreef:Hallo Dr's!

Bedankt voor jullie tips.... Ik heb eerst de methode geprobeerd van Dr. Rosekapje, ik moet zeggen, dat het erg lekker was, om hele dagen om hem heen te hangen en aan hem te zitten enzo, en daar had hij dus ook helemaal geen problemen mee 8) . Maar ik moet eerlijk zeggen dat de methode van Dr. Columbus me ook wel erg trok... Dus die heb ik ook eens uitgeprobeerd, ik moet zeggen, die andere jongen, kon echt lekker zoenen hoor....
Maareh waar jullie het over hadden, laatst of het dan niet stoken was in een goede relatie, nou en of.....
ik moet zeggen dat het vuurtje weer behoorlijk aangewakkerd is 8) :oops:

Volgende week hebben we 2 maanden verkering, we willen graag iets leuks gaan doen met zijn tweeën, weten jullie misschien iets, waar we naartoe kunnen gaan ofzo?

groetjes Femke

Goeie methode Femke! 8) trouwens nog hallo :wink:

nog even reageren op waar je eventueel heen kan gaan, je kan overal heen gaan, maar het is raadzaam om voorlopig even alle parkeerplaatsen te mijden!
Rijkswaterstraat melde vanmorgen dat op, voor hun, onverklaarbare manier alles parkeerplaatsen in bijna het hele land druk bezocht worden. :wink:
Nu is er de afgelopen dagen nogal wat te doen geweest op%# over parkeerplaatsen in deze DrLove Rubriek, maar wij weten van niets :roll: :wink:

Waar het nu wel lekker rustig is, WOONBOULEVARDS!! 8)
Dé plek om te relaxen nu! Vanwege die drukbezochte afwerkpla%$# :shock: parkeerplaatsen is het woonboulevard toerisme heftig afgenomen, zelfs het personeel word vaak, onder werktijd, gesignaleerd op parkeerplaatsen! :lol:
Dus probeer maar uit die waterbedden, sofa's, chillbanken, massagetafels, relaxfauteuils en spijkerbedden(voor de stelletjes die van een uitdaging houden :mrgreen: ).
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 06 mar 2004 19:08

Hey collumbus zou het werken als we saampjes zouden gaan kraaien???
Ik ga straks ook met hem mee uit.
Best wel eng want we gaan met zijn tweeen op 1 fiets en we moeten door het bos dus ik weet nog niet of ik het durf hoor!
En mijn ouders weten er het fijne al van en die lachen zich krom dus daar heb ik ook al niks aan.
Maar wel lief van ze natuurlijk.
Ik hou je nog wel op de hoogte van vanavond.
Mischien gaan we wel even brabbelen zoals je aanbeviel.

- Word vervolgd -
Na regen komt zonneschijn!!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 06 mar 2004 19:33

Hallo mensen,

n.a.v. de oproep van Dr.Bloempie om je ‘parkeerplaatspret ervaringen’ met ons te delen, ontvingen we via drlove@refoweb.nl het volgende verhaal van ‘Jan’.

Mijn parkeerplaats ervaring delen is een beetje gênant, maar ik kan er zelf nog steeds om lachen als ik er aan terug denk.
Ik ben nu al 8 jaar getrouwd met dezelfde vrouw :mrgreen: , en wij vinden het nog steeds leuk om als we b.v. naar een verjaardag geweest zijn, de avond vrijend af te sluiten op een parkeerplaats. :P (al is het de laatste maanden niet meer gebeurt).
Onze oppas slaapt meestal bij ons als we die avond weg moeten dus haast is er niet bij.
We reden de doodlopende straat in naar ons huis. Het was al half 2 s’nachts en we parkeerden de auto op één van de parkeerplaatsen op het woonerf. We zagen geen licht meer branden in de huizen die om de parkeerplaats heen stonden dus we besloten om nog even een ‘afzakkertje’ :!: te nemen in de auto.
Ik zat achter het stuur en mn vrouw zat op haar knieen op de stoel naast me, en ze boog haar hoofd naar me toe om me te zoenen :D . Dat lukte best, vaak geoefend!, en zo zaten we een tijdje, totdat haar elleboog van mijn schouder schoot, keihard omlaag, recht in mijn……… :shock: en ik gaf een schreeuw van pijn :( . Mijn vrouw belande half op het stuur, half tegen me aan, voorover met haar neus tegen de zijruit, en kon niet overeind komen. Ik zat ook vast met mijn armen klem onder haar. Maar doordat haar rechterarm op het stuur lag, drukte ze de knop van de claxon in. :lol:
En het duurde een minuut voordag ze was los geworsteld! Één minuut op de claxon om kwart voor twee snachts is voldoende om alle lichten van de huizen rondom te doen ontbranden :idea: .
Echt heel de buurt stond voor het raam te kijken. Één buurman van een paar huizen verderop kwam in pyama gekleed naar buiten met zijn hond omdat hij dacht er ingebroken werd en dat er daardoor een autoalarm afging.
Toen wij uit de auto stapten en snel naar ons huis liepen werd er nog gelachen en geroepen door enkele buren. Nog steeds worden we herinnert aan dit nachtelijk avontuur door de buurt.
Gelukkig kunnen mijn vrouw en ik er ook om lachen, maar parkeerplaatsen gebruiken we tegenwoordig alleen nog maar om de auto te parkeren. :D :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 06 mar 2004 23:27

lampje99 schreef:Hey collumbus zou het werken als we saampjes zouden gaan kraaien???
Ik ga straks ook met hem mee uit.
Best wel eng want we gaan met zijn tweeen op 1 fiets en we moeten door het bos dus ik weet nog niet of ik het durf hoor!
En mijn ouders weten er het fijne al van en die lachen zich krom dus daar heb ik ook al niks aan.
Maar wel lief van ze natuurlijk.
Ik hou je nog wel op de hoogte van vanavond.
Mischien gaan we wel even brabbelen zoals je aanbeviel.

- Word vervolgd -

Ha Lampje,

Of het werkt als we samen gaan kraaien? Haha, ik zal graag een keertje meedoen, maar mijn inzet zal niet helpen, je moet het zelf doen! 8) :wink:
Dr.Columbus loopt al dagen te ‘kraaien’ :lol: en mn stem laat het afweten nu. :(
Leuk dat je samen op de fiets gaat zeg, lekker close, armen om zn middel..brrr, lekker hoor! :P
Maar laat gerust weten hoe het was vanavond! :)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 07 mar 2004 02:31

Hallo mensen,

Er is er weer eentje gekomen..... :roll: .een 'eerste zoen' story, via een anonieme dame per PB dit keer. Mailen mag ook naar drlove@refoweb.nl dus stuurrrrrr ze maar in en laat ons meegenieten van jouw eerste kus! :wink:

Het is inmiddels weer zo’n 4 jaar geleden dat ik op wintersport vakantie ging. Het was een hele leuke en gezellige ski-vakantie, volop zon en sneeuw dus het kon niet beter. Of toch wel?? :)
Op de 2e dag ontmoette ik een jongen in de kabelbaan, echt een lekker ding :oops: , als ik er nog aan terug denk krijg ik weer de kriebels :oops: . (en het was nog een Nederlander ook, dus qua communicatie liep het ook nog eens lekker. :D )
En, je weet wel hoe het gaat, beetje flirten en plagen.. :P dit ging de gehele dag door.
De volgende dag hadden we afgesproken om elkaar weer te ontmoeten op dezelfde plaats, zo ging het bijna alle dagen, we konden het goed vinden met elkaar en trokken bijna altijd met elkaar op.
Op een dag, in de kabelbaan naar boven, viel de stroom uit en kwam de kabelbaan stil te hangen :? . Het werd kouder en kouder, we kropen steeds dichter naar elkaar toe… :)
De spanning steeg naarmate we dichter tegen elkaar gingen staan en toen gebeurde het! :!:
We zoenden… het was superlekker en we waren letterlijk en figuurlijk ‘in de wolken’. :lol: Het enige nadeel was de beugel die tussen ons in hing, maar het mocht de pret niet drukken!
De rest van de vakantie waren we met geen ski stok uit elkaar te slaan :wink: , maar die ene eerste kus, in de kabelbaan, was er één om nooit meer te vergeten! :wink: :)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 07 mar 2004 13:48

Hallo mensen,

Het volgende probleem bereikte ons via de telefoon! Ja, dat is even schrikken zeg. Normaal gesproken krijgen we vragen binnen via een PB’s of een e-mail op drlove@refoweb.nl , maar per telefoon, húú, brrr, dat moet niet te vaak gebeuren zeg!
-------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb altijd al de wens gehad om eens te kroelen met mijn vriendje in een hooiberg. Op een mooie dag zagen we in de verte een schuur en daarnaast een hooiberg, een beetje het land in om een mooie stille plek. Dus wij het weiland in gelopen, naar de hooiberg. Eenmaal in het hooi gelegen, sprongen de vonken er als het ware af. Het was zoals ik in mijn stoutste dromen had gezien, echt verukkukkelijk! :wink:
Eenmaal thuis gekomen waren de rapen gaar! ‘Hoe komt dat hooi aan jullie kleren?’, vroeg onze mamma aan mij en mijn vriendje.
Een antwoord moesten we haar schuldig blijven natuurlijk. :oops:

Dr.Love, hoe kunnen we ongestoord kroelen in een hooiberg zonder ons te verraden door al dat hooi aan onze kleding? wat kan ik thuis antwoorden als me gevraagd word hoe dat hooi aan mijn kleding komt?
Help me Dr.Love, want die hooiberg heeft een belangrijke plaats ingenomen in mijn liefdesleven en dat wil ik zo houden!
Anonieme inzendster

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 07 mar 2004 14:00

columbus schreef:
Aragorn schreef:heeee

Deelname door medewerkers van dr. Love's vragenrubriek niet toegestaan! :x

(mijn 700ste... :wink: )

Hallo Aragorn,
Deelname door medewerkers van Dr.Love's vragenrubriek is wel toegestaan. Naast collega dokters van mij, zijn het ook nog eens patienten van me :D , opmerkelijk hoevaak de beide doktoren bij me komen :mrgreen: en dan later blijkt dat de problemen best mee vielen 8)
:wink:

Dag, Lieve kerels :mrgreen: :lol:

inderdaad, deelname door Dr. Love's is wel toegestaan :lol: 8) en ja, ik kom met liefde de betreffende prijs ophalen :lol: 8)

Maar aragorn, wat lees ik, was dat je 700ste bezoek aan de praktijk, dat is wel een feestje waard :lol: of een nadere kennismaking, want ik krijg de indruk dat je wel met iets loopt, maar het niet zo goed durft te posten, ook kan het goed mogelijk zijn, dat de 'problemen' waar jij mee rond loopt :wink: al in behandeling zijn.

Ennuh Aragorn, nieuwe ronde, nieuwe kansen, we gaan nu op naar de 2000ste posting :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. Collega, stel dat het nodig mocht zijn :wink: kan ik dan bij u terecht :mrgreen: :wink: :lol:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 07 mar 2004 14:28

cash schreef:
Hallo DrLove

Die foto van die 2 dokters kan ik nu niet meer zien, afgelopen met die flauwekul!

Bij deze verklaar ik Chipkip mijn liefde :oops: . Als ik haar zie, kan ik alles loslaten wat in me zit :mrgreen: . Bij haar kan ik mijn warmte kwijt :? . Alles wat ik in me heb deel ik met haar :lol: . En ze accepteert me zoals ik ben.

groetjes Cash
(binnekort geven we een feessie, dan zijn jullie uitgenodigt, bij deze!
Gaan we lekker knallen! :lol: )

Lieve Cash,

Ik merk dat je het goed te pakken hebt :lol: , heerlijk gevoel is dat he?! :lol: :oops: 8)

Fijn dat het zo goed gaat met je relatie met chipkip, bij deze wil ik jullie dan ook feliciteren en een fijne tijd wensen :lol: maar, dat zal wel lukken!

Ennuh voor een feestje zijn we altijd in :lol:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. Het is geen foto :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 07 mar 2004 14:46

columbus schreef:
Femke schreef:Hallo Dr's!

Bedankt voor jullie tips.... Ik heb eerst de methode geprobeerd van Dr. Rosekapje, ik moet zeggen, dat het erg lekker was, om hele dagen om hem heen te hangen en aan hem te zitten enzo, en daar had hij dus ook helemaal geen problemen mee 8) . Maar ik moet eerlijk zeggen dat de methode van Dr. Columbus me ook wel erg trok... Dus die heb ik ook eens uitgeprobeerd, ik moet zeggen, die andere jongen, kon echt lekker zoenen hoor....
Maareh waar jullie het over hadden, laatst of het dan niet stoken was in een goede relatie, nou en of.....
ik moet zeggen dat het vuurtje weer behoorlijk aangewakkerd is 8) :oops:

Volgende week hebben we 2 maanden verkering, we willen graag iets leuks gaan doen met zijn tweeën, weten jullie misschien iets, waar we naartoe kunnen gaan ofzo?

groetjes Femke

Goeie methode Femke! 8) trouwens nog hallo :wink:

nog even reageren op waar je eventueel heen kan gaan, je kan overal heen gaan, maar het is raadzaam om voorlopig even alle parkeerplaatsen te mijden!
Rijkswaterstraat melde vanmorgen dat op, voor hun, onverklaarbare manier alles parkeerplaatsen in bijna het hele land druk bezocht worden. :wink:
Nu is er de afgelopen dagen nogal wat te doen geweest op%# over parkeerplaatsen in deze DrLove Rubriek, maar wij weten van niets :roll: :wink:

Waar het nu wel lekker rustig is, WOONBOULEVARDS!! 8)
Dé plek om te relaxen nu! Vanwege die drukbezochte afwerkpla%$# :shock: parkeerplaatsen is het woonboulevard toerisme heftig afgenomen, zelfs het personeel word vaak, onder werktijd, gesignaleerd op parkeerplaatsen! :lol:
Dus probeer maar uit die waterbedden, sofa's, chillbanken, massagetafels, relaxfauteuils en spijkerbedden(voor de stelletjes die van een uitdaging houden :mrgreen: ).

Om ff te reageren op die woonboulevards, op het dak van de van Alexandruim III heb je ook een prachtige parkeerplaats :!: :wink:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 07 mar 2004 14:58

Johan81 schreef:
Om ff te reageren op die woonboulevards, op het dak van de van Alexandruim III heb je ook een prachtige parkeerplaats :!: :wink:

Ha Johan81,

Bedankt voor de tip, maaarruuhhh dat wist ik al :mrgreen: :wink:

In het boek 'Zeg, is deze parkeerplaats vrij?',door dr.Columbusen Dr.Rosekapje, staan alle parkeerplaatsen in en we hebben ze allemaal getest ook op liefdes bruikbaarheid :mrgreen: :lol:

Ariaantje

Berichtdoor Ariaantje » 07 mar 2004 18:51

Geachte Dr. Love en Dr. Rosekapje
Pas heb ik jullie gevraagd of er een boek was over verschillende parkeerplaatsen. Zouden jullie dat mij toe willen sturen? Of in een pbtje enkele geschikte parkeerplaatsen willen toesturen? We hebben in ieder geval er één gevonden, die ons heel goed bevalt, maar we willen ook graag wel eens afwisseling!

Terug naar “Archief”