Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 28 jul 2013 19:37

Wie weet waar ze leuke rokken/jurken hebben? Ik heb nl over drie weken een bruiloft en aangezien er nog 8 zwangerschapskilo's aanzitten ( en ik de afgelopen jaren erg weinig aan zomerkleding gekocht heb, door vorige zwangerschappen), heb ik gewoon nog niets. De jurk/rok moet in ieder geval onder de knie zijn, niet uit principe, maar dat staat mij gewoon mooier. Daarnaast moet het ook borstvoedingproof zijn, dus heel wat eisen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 jul 2013 20:15

Topvintage.nl ? Weet niet of dit jouw style is.

En anders bij zalando?

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 28 jul 2013 23:01

Voor een bruiloft ga ik altijd naar de Steps,

En ik ga dan liever samen met man een uur die winkel doorpassen en het leukste gewoon kopen, want via internet weet je toch nooit hoe het staat of zit.
Zit je te wachten tot het komt en het blijft een verrassing of je het weer terug moet sturen..

Maar daar heb ik misschien alleen last van hoor.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 jul 2013 07:14

Dan moet je daar ook net tijd voor hebben.
Ik ben al weken op zoek naar zwemkleding, niks kunnen vinden in gewone winkels.
Uit eindelijk een stel zwemkleding besteld. Kon zelf bepalen wanneer ik het wilde laten bezorgen en ja op tijd. Kan ik in alle rust even passen.

Maar dat is gewoon persoonlijk.

Idd Steps heeft ook mooie jurken. Hier in de stad heb je ook wel van die kleine boetiekjes met jurkjes.

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 29 jul 2013 08:26

Een mooie winkel online is ook http://www.orangebag.nl. Over het algemeen wel wat duurder, maar voor een bruiloft maakt dat (voor mij althans) vaak wat minder uit.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jul 2013 15:20

ajl schreef:Wie weet waar ze leuke rokken/jurken hebben? Ik heb nl over drie weken een bruiloft en aangezien er nog 8 zwangerschapskilo's aanzitten ( en ik de afgelopen jaren erg weinig aan zomerkleding gekocht heb, door vorige zwangerschappen), heb ik gewoon nog niets. De jurk/rok moet in ieder geval onder de knie zijn, niet uit principe, maar dat staat mij gewoon mooier. Daarnaast moet het ook borstvoedingproof zijn, dus heel wat eisen.

Ik ken jouw budget niet en ook niet je wens hoe exclusief je jurkje moet zijn.
Maar B lijdestein en K onijnendijk hebben een breed assortiment.
Een jurkje onder de knie zul je in reguliere winkels minder snel vinden, ben ik bang.
Of je moet toevallig wat kleiner van stuk zijn. :wink:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 29 jul 2013 19:10

Bedankt voor het meedenken. Normaliter durf ik wel over internet te bestellen, maar mijn figuur is nu 4 weken na de bevalling ook niet denderend, dus passen is wel gewenst. Steps kom ik ook wel eens, maar de rokken vind ik voor de zomer, voor mij dan, te kort. Er zijn veel rokken en jurken, maar wel allemaal erg kort. IN de winter vind ik dat met een dikkere panty/legging niet erg, maar nu wel. Daarom wil ik ook op dit moment niet een te dure rok/jurk. Het is de vraag of ik het volgend jaar pas.

@ evelien Leuke site, kende ik nog niet. Daar heb ik zeker leuke jurken gezien voor als ik wat afgevallen ben!

Vandaag ben ik trouwens geslaagd bij very cherry in R'dam. Jurk is op de knie, maar met een hoge pump moet het gaan.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 sep 2013 12:52

Dames, waar kopen jullie leggings? De afgelopen jaren heb ik vooral mijn positieleggings afgedragen, dus mijn beeld op kleding is daardoor wat vervormd geraakt :lol: Deze leggings zijn tot op de draad versleten.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 sep 2013 12:55

Bij zalando? Didi?

Ik heb een poosje geleden bij de Didi wat leggings gekocht en bij de Hema, die zitten goed/lekker.

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 11 sep 2013 13:06

Ik koop ze het liefst bij de sokkenkraam op de markt. Die heeft vaak goed spul. Wel wat duurder, maar ze zitten prima. Die van de hema vind ik niet fijn zitten.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 sep 2013 13:09

Altijd bij de Zeeman, de dunne, dikke, met randjes, zonder randjes. Goedkoop en ik doe er heel lang mee.
Van mijn zus heb ik een keer een stel dikkere zwarte gekregen van C&A, die zijn nu na een jaar of 3 vaal aan het worden, maar dat mag ook wel na 3 jaar :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Ruth2
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Ruth2 » 11 sep 2013 13:24

Idd c&a, ms etam, prommiss.

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 11 sep 2013 13:29

Ik koop ze vaak bij de action, vorig jaar van die 80 of 100 denier, en dan lekker lang, dus mooi tot in de laarzen!
Maar de dikkere zijn ook top!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 sep 2013 10:18

Bij V&D hebben ze (of: hadden iig vorig seizoen) veel keus (niet het goedkoopste, maar wel érg leuke vond ik). En deze week heb ik in Praag nog een lange zwarte legging bij H&M gekocht (omdat de temperatuur toch wat tegenviel), maar dat was daar ook wel de enige soort die ze hadden.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 03 okt 2013 11:21

Leggings haal ik bij de Hema vandaan, de serie van € 4,50. Voor de winter vind ik ze wel te dun, maar dan draag ik er een termo legging van de Action onder. Aangezien ik van veel leggings de structuur niet mooi vind en die van de Hema wel, doe ik het maar zo ;).

Wil nog nieuwe kleding voor de herfst/winter, maar ik vind het allemaal zo tegenvallen. Bestel je online dingen en vervolgens kun je het weer terug sturen #-o... Dus wie heeft er nog tips voor leuke, liefst online, kledingwinkels?
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”