Moderator: Moderafo's
schaapje schreef:Ik zou maar eens wat meer onderzoek doen naar de TRIN organisatie en is veel te vinden op het internet.o.a. grote connecties met die grote clown van de Toronto blessing Todd Bentley
hier een link lees en huiver:
http://falseteachers777.wordpress.com/t ... onderzoek/
Ik geef deze link want het was de eerste die ik tegenkwam maar er zijn meerdere.
Ik raad je af om naar deze bijeenkomsten te gaan Coby, doe toch onderzoek.
coby schreef:Dat heb ik echt al lang en breed gedaan en ik ga nooit meer zomaar ergens heen. David Wagner komt steeds terug.
Heresy Hunters hunten op iedereen zonder dat ze zelf vrucht hebben. Die heb ik een hele tijd zo maar klakkeloos geloofd. Tijd dat ze zelf eens getest worden, die lui die maar sites aanmaken en iedereen en alles als duivels wegzetten.
Bentley is niet goed inderdaad, maar Trin heeft niets met Bentley te maken, dat maken zij ervan.
Ach die site is van die Hans Vosgezang, asjeblieft.
schaapje schreef:
Oke als jij het er mee eens bent dat de manifestaties die er te zien zijn zoals lachen in de geest, brullen in de geest, schudden in de geest, dronken in de geest, die zeker ook op de bijeenkomsten van M.van der Steen voorkomen, als jij gelooft dat dat het werk van onze God door de Heilige Geest is.....dan heb ik niets meer te zeggen.
Overigens is al lang bewezen dat TRIN wel degelijk te maken heeft (gehad) met Bentley, en hij beweerde zelfs dat wat in Lakeland gebeurde "pure opwekking" was, en dat zij dat ook wel zo kunnen.
De uitdrukking van van der Steen "God heeft een contactpunt nodig en dat is ons lichaam" vind ik in ieder geval verre van Bijbels.
http://www.rejoicenow.nl/page/kritiek-o ... -der-steen
En hoe weet jij van anderen die waarschuwen dat die geen vrucht hebben, zeker is dat die vrucht bestaat uit het waarschuwen voor de dwaalleer die over Nederland is gekomen, Het zijn gelovigen die bovenal trouw zijn aan de Woorden van God in de Bijbel.
Maar coby een gelovige behoort een geestelijk inzicht te hebben, omdat hij niet verleid gaat worden, door de leeuw die rondgaat om de verscheuren die hij verscheuren kan, of die zich laat verscheuren omdat hij leugens achterna gaat.
Mijn bedoelingen zijn goed, ik persoonlijk kan huilen om al die mensen die zo bedrogen worden en ook gevangen zitten in dat soort charismatische beweging, waar echt een ander geest aan het werk is ook al hebben ze de naam van God voor in de mond.
coby schreef:Ik heb niet een van die manifestaties gezien. Het was een hele rustige preek. Ik kom uit die hoek. Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen.
Ik wil je alleen met ook goede bedoelingen waarschuwen niet alles te geloven wat er op sites staat van heresy hunters. Ik heb zelf met die Hans Vosgezang gepraat. Die had een zeer veroordelend en ziek stuk over leiders die naar de hel gingen en hij heeft vrouwen van FreeThinker lopen stalken. Die man is niet goed bezig, ik heb 'm gewaarschuwd.
Ik ga nooit ergens heen zonder eerst mijn voorganger op de hoogte te stellen, die waarschuwt voor dwaalleer. Er is in charismatische hoek een valse en een echte beweging van God.
Ik liep vroeger ook weg met Bentley. Mijn ex had direct door dat er iets niet goed was, bleek later ook. Hij heeft dezelfde healing angel als Branham en treedde uit zijn geest bij de ontmoeting. Daar moet je voor oppassen, niet voor David Wagner en Matteus, die omzien naar weduwen en wezen in hun druk en niet op geld zijn belust.
schaapje schreef:Coby je bent een meester in het ontwijken waar het in wezen om gaat de z.g. "pure opwekking" die van der Steen heeft gezien bij Bentley....hij noemt het pure opwekkingen DEZELFDE manifestaties doen zich ook voor in zijn eigen diensten! En dat is te zien in de link.
Brullen in de geest, lachen in de geest, vallen in de geest, schudden in de geest, dronken in de geest.
schaapje schreef::shock:![]()
Je maakt weer een ontwijken antwoord.
In de diensten van v.d. Steen komen de volgens manifestaties voor: brullen in de geest, lachen in de geest, vallen in de geest, dronken in de geest!!!!!!!!!!!!!!!!
pffft ik stop er mee
Coby schreef:Er lacht weleens iemand, maar ik kom er vaak zat en rare dingen heb ik niet gezien. En ik heb ook vaak zat gelachen in de Geest, hallelujah! Ik heb nooit iemand gezien die chagrijnig was in de Geest daar in ieder geval.
Bambi schreef:Hangt ervan af welke geest het is.
.coby schreef:Onderdrukking komt in ieder geval niet van van Zijn Geest
De rest mag je toetsen. Overigens interesseert het me niets of iemand lacht of sikkeneurt, ik kom voor de Heer en om het Woord te horen.
En een demonische geest leidt geen zielen tot de Heer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten