Je trek hier aardig van leer, je voert de boventoon en spreekt door watervallen.
Gezien de topictitel wordt er anders van je verwacht. Je zegt het volgende.
Het aparte is dat die veiligheid wel duidelijk is door reden tot twijfel maar meteen verder te komen valt er niet als het om communicatie met Boven gaat. (ik zeg ,,Boven'' en niet God omdat ik daar teveel een onprettig buurman idee van krijg. Niet als Bambi of iemand anders dat zo zegt).
En b.v. dit
Maar zeg dat je in een gesprek met meerdere mensen heel vaak een zin met ,,God'' erin hebt? Geestelijke oog gesproken, en ervaringen van andere mensen, zie je dan ook niet aankomen dat je qua idee/gevoel een ''steeds kleiner mannetje wordt?'' Tot een soort van kaboutertje.
En je stuurt dergelijke plaatjes die onaanvaardbaar zijn. Heb ik het nog niet over waar je ze vandaan haalt buiten het feit dat ze zeer schreeuwend zijn en absoluut niet in dit topic passen.
Je interesse en enthousiasme strookt niet met de topic titel en het doel waarvoor deze geplaatst is
Wellicht zul je denken waar bemoei je je mee, een beetje gelijk moet ik je geven maar ik heb dit topic gestart en sorry door jou toedoen. begin er spijt van te krijgen. Het is niet mijn bedoeling geweest om dit uit te lokken o.i.d. Kortom je slaat de plank mis.
Beste 00110111
Sorry dat ik wellicht cru overkom maar het doet me zeer dat dit gebeurd.
Ik zou je dan vriendelijk willen vragen te stoppen en eventueel zelf een topic te starten met…. ja…. ik weet niet welk onderwerp maar waar je nu mee bezig bent.
Ik wil je aanraden de gequotte delen eens in afhankelijkheid bij God te leggen en Hem om hulp vragen, Hij wil je altijd helpen, als je maar vertrouwen hebt dat Hij het doet.
Groet Teus