geloof schreef:Ik heb mijn gebruikersnaam gewijzigd in 00110111. Die andere vond ik niet zo prettig.
Waarom niet gewoon je eigen naam?
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
geloof schreef:Ik heb mijn gebruikersnaam gewijzigd in 00110111. Die andere vond ik niet zo prettig.
Bij reactie op het volgende en zo verder lijkt mij de beste manier om te praten.
00110111 schreef:Als ik de bewegingen zie die u/jij kan maken. (zal wel jij zijn op dit forum). Volgens mij zit het hem in wel of niet gebruik van het geestelijke oog. Veel of sommige mensen hebben daar een blokkade op zitten.
--Nu kan ik voorzichtig worden wat ik inhoudelijk ga zeggen, maar nu doe ik dat niet
Dit kan zijn een heel neerbuigend oordeel van omgeving en zelf in stand gelaten. Of dwang in verband het moeten zijn van christelijk door iemand zelf of anderen toegepast. Te weinig kennis leidt tot een probleem. Een veelgebruikte en uitgemeten tekst op sommige plaatsen, terecht:
Hosea 4
6 Mijn volk gaat te gronde door het gebrek aan kennis.
Met andere woorden dat ik herken heeft het te maken met dat zaken helder zijn voor iedereen als ze even hun licht aangooien. Maar er is iets bijzonders aan de hand met die daad.
Àlá, maar ik hoop dat we rustig verder discussiëren.
Daarom zei ik dit 2 of 3 posts hiervoor:
Zo loopt het wel prettig. Ik los dat op door aan te sturen op een rustige en prettige conversatie.
@Teus weet ik veel is goed zo
mohamed schreef:De opmerking dat uw teksten rechtstreeks uit google translate lijken te komen is al eerder gezegd en daar sluit ik me bij aan. Bent u wellicht een buitenlander die de reacties vertaalt?
mohamed schreef:De opmerking dat uw teksten rechtstreeks uit google translate lijken te komen is al eerder gezegd en daar sluit ik me bij aan. Bent u wellicht een buitenlander die de reacties vertaalt?
coby schreef:Ik dacht dat jij een buitenlander was. Je kunt je naam nog niet eens goed spellen.
Edit o sorry mijnheer generaal, u bedoel ik.
mohamed schreef:De naam is goed gespeld hoor er zijn wel meer Mohameds met enkel 'm' zoals bijvoorbeeld Mohamed El-Zawahiri en Mohamed ElBaradei. En of ik buitenlander ben hangt af van je definitie, niet volgens mijn paspoort en als Fries zijnde heb ik geen Google translate nodig om mijn Nederlandse zinnen te vormen.
bambi schreef:Ik vind dat je daar ook emoties nog wel aan toe kan voegen.
Vaak gaat de boodschap van God tegen je emoties in.
Als ik me bijv. ergens druk om maak en God geeft me de boodschap: "Hou je maar rustig, 't komt allemaal wel goed." Dan gaat die boodschap lijnrecht tegen mijn emoties in. Vroeger luisterde ik er dan niet naar. Dan dacht ik: "Wàt, hou je rustig? 't Is toch niet normaal wat er gebeurd is?" Om achteraf te moeten beseffen, dat God gelijk had.
Daar heb ik wel mee geleerd. Als ik nu iets meemaak wat me emotioneel uit balans haalt, vraag ik eerst aan God wat ik ermee moet en hóóp zelfs dat Hij zegt: "Maak je niet druk."
bambi schreef:En waar ga je de fout weer in? Als je niet zegt wat je zelf denkt, maar een vraag stelt ( en dan waarschijnlijk gaat denken, hoe wij zoùden kunnen denken daarover).
waarschijnlijk gaat denken, hoe wij zoùden kunnen denken daarover
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten