Ik kan dus gewoon ook bidden: 'tralalalala!!'
Het maakt immers toch niet uit want we weten niet wat we bidden moeten.
Zeg dan gewoon eerlijk dat je de Bijbel er liever buiten laat en dat je gewoon WILT bidden !
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mohamed schreef:Nee we weten niet wat we bidden moeten en we kunnen er niet op vertrouwen, maar toch is het heeeeel belangrijk dat we het doen!![]()
Zeg dan gewoon eerlijk dat je de Bijbel er liever buiten laat en dat je gewoon WILT bidden !
mohamed schreef:Van mij mag je bidden met gevouwen handen tot je erbij neervalt, maar ik vertrouw op de Hogepriester en op zijn gebed.
1a2b3c schreef:Ahummm, er is toch niemand die zegt dat je op je eigen gebed moet vertrouwen???
En ook is er niemand die gezegd heeft dat het niet belangrijk zou zijn om op DE Hogepriester te vertrouwen.mohamed schreef:Nee, we kunnen niet op ons gebed vertrouwen, maar toch is het heeeeel belangrijk dat we het doen!![]()
Ik kan dus gewoon ook bidden: 'tralalalala!!'
Het is mooi dat het één het ander niet uitsluit, maar zelfs als dat wel zo zou zijn dan nog zou helemaal geen geheim zijn dat ik WIL bidden.mohamed schreef:Zeg dan gewoon eerlijk dat je de Bijbel er liever buiten laat en dat je gewoon WILT bidden !
mohamed schreef:Ik kan dus gewoon ook bidden: 'tralalalala!!'
maaarten schreef:
Wat doe je dan met alle passages in de Bijbel die oproepen om te bidden?
coby schreef:Ik kan dus gewoon ook bidden: 'tralalalala!!'
Tralalalala is het beste gebed wat je bidden kunt. Ik weet nog wel toen ik net bekeerd was en ze zaten maar over dat spreken in tongen, ik snapte er geen hout van, dus ik deed het meisje naast me maar na en die zei echt serieus de hele tijd lalalalala en ik maar thuis: lalalalala en ik dacht: hoe begrijpt de Heer dat toch allemaal? Ooh wat een ellende zeg.
Wilsophie schreef:Wat een armoe als je niets anders aan de Heer te melden hebt dan lalalala is dit tongentaal?
Ben blij dat ik dat niet spreek. De Heer zou kunnen vragen, waar zit je verstand dat ik je gegeven heb.
Wilsophie schreef:
Wat een armoe als je niets anders aan de Heer te melden hebt dan lalalala is dit tongentaal?
Ben blij dat ik dat niet spreek. De Heer zou kunnen vragen, waar zit je verstand dat ik je gegeven heb.
mohamed schreef:Ik kan dus gewoon ook bidden: 'tralalalala!!'
coby schreef:Tralalalala is het beste gebed wat je bidden kunt. Ik weet nog wel toen ik net bekeerd was en ze zaten maar over dat spreken in tongen, ik snapte er geen hout van, dus ik deed het meisje naast me maar na en die zei echt serieus de hele tijd lalalalala en ik maar thuis: lalalalala en ik dacht: hoe begrijpt de Heer dat toch allemaal? Ooh wat een ellende zeg.
Wilsophie schreef:Noem ze eens dan! En dan wel de passages onder het nieuwe verbond en niet allerlei wetmatigheden voor de Joden.
mohamed schreef:Wanneer ik per abuis eens tijdens het gebed bij de buren kwam binnenvallen voelde ik niks van de liefde Gods moet ik eerlijk bekennen. Het was meer een gevoel van 'als blikken konden doden was je dood' en god verhoedde als ik zondags voorstelde een stukje te gaan fietsen.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten