Nou, dat is ook gewoon even best pittig, @adl. Net een baby, gebroken nachten, voedingen, vakantie etc.
Is je man nog vrij in deze zomervakantie? Misschien kan die er af en toe uit met de kids, dat jij met de baby thuisblijft?
Ik vind vakantie wel lekker. Niet zo op tijd leven. De 2 spelen hier ook leuk met elkaar. Ik heb meer 'rust' dan dat de oudste naar school gaat, de jongste verveeld zich dan zo.
Ik kan alleen ook erg weinig beginnen... hoogzwanger, enorm weinig energie en conditie. Daarbij te hoge bloeddruk dus rustadvies. Vind dat wel lastig in de vakantie. De dagen duren dan best lang. Probeer te zoeken naar uitjes wat ik vol kan houden en de jongens toch leuk vinden. Dat zijn dat korte, eenvoudige dingen

. Ijsje op terrasje, ontbijtje bij de hema, rondvaartje, met treintje mee, koffiedrinken bij oma, een speeltuintje waar ik op terasje kan zitten etc. En dan gewoon 2dingen in de week ofzo. Verder gewoon thuis; buitenbadje, buurkids. Manlief heeft geen vakantie maar gaat op zn vrije dag met ze weg. Dan is het ook goed.
Het lukt mij alleen niet om het netjes te houden in huis of grote dingen te doen. Dat is best lastig.......!