Mooi is het als we iedere dag groeien in geloof, Welke zaken zijn het belangrijkste om sterker te staan in het geloof. 
Post je lijstje
-God groot maken(loven, prijzen, aanbidden, gehoorzamen), jezelf klein maken.
-Vasten Van (of helemaal stoppen) met gewoontes als muziek , lust, TV, suiker, snacks, oordelen , roddelen.
-Echt gaan nadenken of je wel iedereen mag, dus niet stiekem de ander haat of wrok heb
-Echt nadenken of je wel een waar geloof hebt, en je je zelf niet voor de gek houd.
-Andere mensen vertellen dat ze vergeving nodig hebben, en dat ze ook hun vijand moeten vergeven en liefhebben .
- Je getuigenissen verspreiden via youtube of forums
-Niet je eigen kennis, tallenten, geld , schoonheid,carriare, bezit vereren,je hart vol van wereldse zaken ipv God.
( de genade die je krijgt van God claimen als jouw geweldige bezit, wees nooit Trots op alles wat gegeven is uit de hemel, want je krijgt het moeilijk is mijn ervaring)
- Bidden dat je je vrije tijd, je lichaam en geest wil offeren voor zijn eer.
je krijgt dan een verlangen van God om voor andere te leven. 
-Bidden dat God je mag snoeien, alle hindernissen eruit die je RELATIE met God in de weg staan .
-God wil niet genegeerd worden en is een jaloerse God, denk daarom de dingen die boven zijn, verzamel schatten die in de hemel zijn.
-Zoek het om dicht bij God te wandelen, Angst en verlangens verdwijnen dan, je verlangt naar God en ik voel vaak een sterke liefde naar Hem.
- God wil de leiding in je leven, geef je over aan Hem
-God wil dat je andere verteld, een getuige bent .
- Je vertrouwen op Hem alleen stelt, ook als het soms moeilijk te begrijpen is, blijf altijd vertrouwen op God, God wil dat je hem vertrouwt boven alles .

- Bijbel lezen zou ik nog willen toevoegen, en sommige teksten die je aanspreken of die je graag met anderen wil delen uit je hoofd leren, is altijd handig als je even geen Bijbel bij de hand hebt en met iemand over het geloof wilt delen.
 - Bijbel lezen zou ik nog willen toevoegen, en sommige teksten die je aanspreken of die je graag met anderen wil delen uit je hoofd leren, is altijd handig als je even geen Bijbel bij de hand hebt en met iemand over het geloof wilt delen.