Lock&Stock schreef:
Volgens mij was Boekenlezer degene die met smerige dingen komt, tegen Mortlach zeggen dat ie maar homo's moet gaan verwennen is niet smerig? Beetje selectief schelpje.
Dat kunnen ze zeker, neemt niet weg dat ik ook nog rechten heb. Dat ik geen homo ben betekent natuurlijk niet dat ik hier geen mening over mag hebben, of wel?
Alleen staat in zijn overtuiging dat het afranselen van homo's niet zo heul erg is en dat ze het ook een beetje uitlokken met hand in hand lopen?
Maar staat ie alleen? Jij staat hem dus (gelukkig) niet bij? (wat mijn eigenlijke vraag was die je helaas niet hebt beantwoord)
Ik woon midden in de stad, waar het soms wemelt van homo's en die kunnen behoorlijk provocerend bezig zijn!
Ik zeg er niks van want voor je het weet heb je * gedoe * .
Maar anderzijds zijn er ook heterostelletjes die zich niet weten te gedragen dus...
Er is nooit een reden om iemand in elkaar te beuken, laat dat duidelijk zijn.
Maar.... ik kan me voorstellen dat in leder gehulde en met kettingen omvatte, homo's, die ook nog eens door hun houding menen het alleenrecht op de wereld te hebben, agressief worden bejegend.
Soms is de maatschappij een rattenkooi L&S!
Neemt niet weg dat Boekenlezer nog steeds zijn eigen mening mag hebben, ook is die choquerend voor jullie. Velen zijn die mening toegedaan, alleen geen hond die het nog hardop durft te zeggen.
Want je bent meteen een homohater.
Terwijl het
niet gaat om de persoon! Als diezelfde man morgen de dokter in de witte jas is, wordt hij ten volle gerespecteerd.
Maar om de openlijke en soms schaamteloze uiting van hun homoseksualiteit.
DAT moet je dus scheiden.