TJ, wat lief die knuffel

Hopen dat hij opknapt en lekker thuis kan blijven!
Haai, wat gaaf, die bloemen. Ik heb me al druk gemaakt om wat ik Frederiek moet laten trakteren op het kdv en bij de gastouder, maar dat is het

eigenlijk trakteren ze bij mij alleen op fruit of een doosje rozijntjes ofzo, en Jurian heeft een keer een mand met minibolletjes en krentenbolletjes meegekregen. Maar ik wist al niet wat voor origineels ik daar nu mee moest maken, maar dit is super.
Pluk, ik heb jaren onregelmatig gewerkt, maar juist nu met een gezin heb ik gekozen voor regelmatig werken. Want het is zeker zo dat je kinderen er minder last van hebben, omdat je dan avonden en weekenden kunt werken. Maar naast moeder ben ik ook vrouw van, en die relatie is net zo belangrijk. Wij wisselden elkaar bijna af, en dat is niet leuk. Nu werken we dus deels wel tegelijk, mijn man werkt dan tijdelijk erg veel, maar we zien elkaar wel meer. Elkaar als de kids slapen en als gezin samen. Vooral de zondag is voor ons echt 'heilig' geworden. Dat is gezinsdag. En vooral na die jaren regelmatig op zondag te hebben gewerkt vind ik het heerlijk om thuis te zijn.
Op de dagen dat we beiden werken hebben we voor de jongste het kdv en een geweldige gastouder, waar ze kind aan huis is. De oudste gaat tussen de middag en na school met zijn neef mee. Regelmatig eet hij er ook 's avonds mee als zij vroeg eten en stopt mijn schoonzus hem al in bad, krijg ik hem schoon en volgegeten mee

Hij is ook regelmatig een beetje gepikeerd als ik hem kom halen, omdat hij nog lang niet uitgespeeld was.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...