Wat moet ik doen?

Moderator: Moderafo's
FirstLady schreef:Hij heeft helaas geen facebook, anders had ik waarschijnlijk al contact met hem gehad
Naast hem zitten in de kerk kan ook niet, want zijn bank zit al vol (wij hebben vaste plekken). En bellen/kaartje sturen, dat durf ik niet.... Hij kent mij natuurlijk helemaal niet, en ik hem ook niet, ik weet alleen zijn naam.
Ik zou hem het liefst gewoon in het echt zien, hem aanspreken. Dan weet ik ook of hij echt zo leuk is als ik dacht.
Mortlach schreef:Wat doet jeugd tegenwoordig? Whatsappen ofzo? of gewoon ouderwets een SMSje sturen zoals opa vroeger deed
blijblij schreef:zend eens een knipoogje tijdens de dienst. (wel vooraf of tijdens de collecte natuurlijk)
FirstLady schreef:Hij heeft helaas geen facebook, anders had ik waarschijnlijk al contact met hem gehad
Naast hem zitten in de kerk kan ook niet, want zijn bank zit al vol (wij hebben vaste plekken). En bellen/kaartje sturen, dat durf ik niet.... Hij kent mij natuurlijk helemaal niet, en ik hem ook niet, ik weet alleen zijn naam.
Ik zou hem het liefst gewoon in het echt zien, hem aanspreken. Dan weet ik ook of hij echt zo leuk is als ik dacht.
FirstLady schreef:Ik zou hem het liefst gewoon in het echt zien, hem aanspreken. Dan weet ik ook of hij echt zo leuk is als ik dacht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten