Kepler 62e:

Kepler 62f:

Moderators: Memmem, Moderafo's
elbert schreef:De zingende Canadese astronaut Chris Hadfield die de eerste videoclip vanuit de ruimte heeft gemaakt: http://nos.nl/video/506130-issastronaut ... cheid.html (een hit op Youtube)
Als je 5 maanden in het ruimtestation zit, heb je ook wat vrije tijd blijkbaar.
Ik blijf liever met beide benen op de grond staan als ik een psalm (of welk lied dan ook) zing.schaapje schreef:Elbert wat let je om ook eens te gaan, en dan zing je een psalm over de schepping van God.
Ik blijf liever met beide benen op de grond staan als ik een psalm (of welk lied dan ook) zing.
schaapje schreef:Op Ned.2 kijk ik naar een programma dat gaat over de plannen om op Mars een kolonie te bouwen,
tot mijn stomme verbazing zijn er al 80.000 mensen die graag deze enkele reis willen ondernemen.
Mortlach schreef:maar goed, ik verwacht dat die kolonie er inderdaad wel een keer gaat komen. Wat dat betreft zijn het bijzondere tijden. Hoe past een marskolonie eigenlijk in de eindtijdvoorspellingen?
Mortlach schreef:
maar goed, ik verwacht dat die kolonie er inderdaad wel een keer gaat komen. Wat dat betreft zijn het bijzondere tijden. Hoe past een marskolonie eigenlijk in de eindtijdvoorspellingen?
schaapje schreef:Op Ned.2 kijk ik naar een programma dat gaat over de plannen om op Mars een kolonie te bouwen, tot mijn stomme verbazing zijn er al 80.000 mensen die graag deze enkele reis willen ondernemen.
JHM schreef:
Bijzonder is het zeker. Stel je zou op Mars wonen en de aarde zien, dan zou je er toch alles voor over hebben de aarde te bewonen. Woon je op die prachtige aarde en wil je verkassen naar mars
schaapje schreef:Niet...eer dat ze hebben uit gefiedeld hoe te leven op Mars is de eindtijd al achter de rug.
schaapje schreef:Niet...eer dat ze hebben uit gefiedeld hoe te leven op Mars is de eindtijd al achter de rug.
schelpje3 schreef:Eén van de kinderen leest me net een berichtje van twitter voor:
dat een ruimtevaarder een gaatje in zijn helm had, daardoor liep zijn helm vol met water. Hij kon nog net op tijd het ruimtevaartstation bereiken.
Mijn vraag: hoe kan dit? Verdrinken in de ruimte?
Edit: inmiddels op refdag gelezen dat de oorzaak waarschijnlijk een llek in het drinkwaterreservoir was.
Maar dragen ze die dan in het pak?
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Erik1960, Google Adsense [Bot] en 0 gasten