Moderators: Memmem, Moderafo's
LeChat schreef:Dat leeg laten draaien van de wasmachine om 'm schoon te maken lijkt mij altijd zo schadelijk (en een herrie, of valt dat mee?), voegt dat nou echt wat toe als je regelmatig een keer op 90/95 graden wast en azijn of soda toevoegt?
Als de wasmachine slecht of maar half geladen is maakt 'ie toch ook meer herrie dan met een volle trommel? Hier tenminste wel...schelpje3 schreef:Nee joh, er zit toch een plons water in?Desnoods draai je een paar werkdoekjes mee.
LeChat schreef: Als de wasmachine slecht of maar half geladen is maakt 'ie toch ook meer herrie dan met een volle trommel? Hier tenminste wel...
Het spijt me wanneer het weer lijkt alsof ik schelpje weer moet hebben, maar vind je het normaal om voor nog geen kilo kleding een wasmachine aan te zetten en tientallen liters water en energie te verspillen?schelpje3 schreef:Ik denk dat er dan iets niet goed is bij jou LeChat, momenteel draait op 4 meter afstand mijn wasmachine, met slechts 2 jurkjes, 2 vestjes en wat lingerie. Ik hoor helemaal niets.
Alleen bij het opstarten naar centrifugeren hoor ik wat meer herrie.
boer schreef:Het spijt me wanneer het weer lijkt alsof ik schelpje weer moet hebben,
maar vind je het normaal om voor nog geen kilo kleding een wasmachine aan te zetten en tientallen liters water en energie te verspillen?
boer schreef:....tenzij de lingerie bestaat uit corrigerend ondergoed natuurlijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten