Ik neem nooit contact met de fabriek o.i.d. op voor witgoedapparaten, altijd een witgoedzaak een dorp verder, ik betaal geen voorrijkosten, en voor een prikkie maken ze alles weer. Dat is volgens mij echt veel goedkoper. Wij hebben bijna 6 jaar een Indesit, de goedkoopste die de winkel op dat moment had (we kwamen na een paar dagen getrouwd te zijn er achter dat we nog helemaal geen wasmachine hadden, en tja, een huis kopen en inrichten en een bruiloft had er wel voor gezorgd dat we weinig spaarcentjes over hadden

). Maar het ding doet het dus al 5,5 jaar perfect. Een hoge energie of water rekening hebben we ook niet, dus hij zal best zuinig zijn. Alleen een keer een verstopping, maar voor een tientje is de witgoedman hem wezen maken. Ik hoef dus echt geen dure wasmachine, heb ik wel ontdekt.
Onze afwasmachine is een ander verhaal. Wat een naar ding, een Whirlpool, nooit aan beginnen. Nu hadden we op dat moment ook geen geld voor dure inbouwapparatuur, dus was dit gewoon een goeie optie toen we de keuken kochten, maar hij is pas voor de 3e keer gemaakt, inclusief duur onderdeel. Meteen er na deed ie het weer niet. Nu blijkt er een pomp ofzo kapot te zijn, kosten: 270 euro excl erin zetten. Dat wordt dus een nieuwe vaatwasser helaas.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...