Vrouwen teren op hun man?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor

Re: Vrouwen teren op hun man?

Berichtdoor pol » 13 mei 2013 18:47

Schelpje. daar heb je helemaal gelijk aan. Ik had vroeger een rommelige baan bij een adhd-er als baan die er geen 9-5 mentaliteit op nahield. Deed alles wat nodig was, van buitenlands bezoek ontvangen, tot plee schrobben toe. Maar zo druk en rommelig als nu is het niet. Nu ben ik echt manusje van alles en idd vrijwilligerswerk en alles wat er tussendoor komt! En dan beweren ze dat je thuis zit.... mm kindjes eten te geven ja...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 14 mei 2013 09:06

In hoeveel delen moeten wij ons straks gaan opsplitsen?
http://www.nu.nl/politiek/3421645/hardere-eisen-langdurige-zorg.html

Iedereen moeten aan het werk, we moeten mantelzorgen bij familie/buren/vrienden, we moeten onze kinderen opvoeden, meer betrokken zijn bij de school van de kinderen en vrijwilligerswerk gaan doen.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 14 mei 2013 13:24

Vrouwen hebben maar drie rechten hoor, Koken , voortplanting en huishouding... de refo vrouwen weten dat natuurlijk al lang, die volgen braaf hun man... maar dat ze dat nu in den haag niet weten...... :-oo

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 mei 2013 14:22

Ga werken joh... [-X

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 14 mei 2013 14:48

ga het huis soppen joh [-X

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 14 mei 2013 14:51

De eeuwige discussie is weer aangezwengeld :( . Hier gaan we toch niet uitkomen. Moeders die niet werken menen dat zij erg druk zijn. Moeders die wel werken kunnen met een jaloerse blik naar deze moeders kijken (qua flexibele indeling van tijd).
Maar ik ben inderdaad wel van mening dat ik na 18 jaar op school gezeten/gestudeerd te hebben ook verplicht ben om mijn bijdrage terug te leveren aan deze maatschappij. En dat doe ik deels door mijn kinderen zo goed mogelijk op te voeden, maar ook door mijn talenten die ik heb gekregen en heb mogen ontwikkelen door te studeren ten goede te late komen aan de maatschappij en de overheidskas;-). En doordat ik een paar dagen werk ontsporen ze niet gelijk hoor.. en papa heeft ook zijn taak in de opvoeding dus die neemt deels waar op de momenten dat ik werk.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 mei 2013 14:52

Spons schreef:ga het huis soppen joh [-X

Dat hoef ik niet te doen.... :P Daar heb ik mijn mensen voor.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 14 mei 2013 14:55

ah , die kleine hummel ... slavenarbeid....zie je wel... de vrouw hoort onder de tucht van de man te staan..zucht waar gaat het heen met deze maatschappij .. :-&

Terug naar “Archief”