Een laddertje...
Ik stel voor dit topic te archiveren en te heropenen bij het volgende conclaaf.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Katlheen schreef:De Hemel zij geprezen tot in Eeuwigheid....Je hebt weer je dagelijks punt van afkeuring mogen vinden. Je moet wel heel dicht bij God staan als je dagelijks zo wordt gezegend. Hoe kunnen wij dat niveau bereiken?
Optimatus schreef:Een laddertje...
Ik stel voor dit topic te archiveren en te heropenen bij het volgende conclaaf.
Optimatus schreef:Ik denk dat 115 kardinalen nu dit doen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faramir schreef:Ik neem aan dat die laatste zin op je eigen bijdrage sloeg. In dat geval kan ik het van harte met je eens zijn.
schaapje schreef:Het gaat over de leer en niet over jouw, dus trek het je niet aan.
schaapje schreef:Een vijandsbeeld tegen de leer heb ik ja, niet tegen mensen, niet tegen de vredemakers, niet tegen de goede werken. maar tegen de verkondiging wat op de rk documenten staan, dat de koran ook een heilig boek is, dat de moslims dezelfde god aanbidden, dat de paus voor een beeld van Maria knielt en tot haar bidt....ik kan wel een poosje doorgaan zo.
EEN is er die door God verhoogd en Heilig en onze verlosser en dat is JEZUS CHRISTUS onze Heer,
er is geen ander Naam onder de hemel en op de aarde!
En zolang het vaticaan wat anders beweerd is deze leer HET grote bedrog.
Petrus werd gezegd weidt met schapen.....en niet weidt de wereld.
Faramir schreef:
Maar gelukkig ben je een van de laatste der mohikanen. De extremen verdwijnen in traditioneel protestantse hoek en steeds meer staat men open voor katholieke invloeden. Het extreme vijandsbeeld is de laatste 50 jaar al bijna als sneeuw voor de zon verdwenen.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten