Evelien schreef:Ik bedoel: gereedschap.
O gelukkig maar, ik begon toch een visioen te krijgen

Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Ja, met L&S ben ik zeer verbaasd over jullie gereedschapskist
Ik geloof m'n ogen niet!Lock&Stock schreef:Nou ik ben oprecht blij dat wij een keer op één lijn zitten Schelpje!En dat in een topic over een erotiekshop!
schelpje3 schreef:Heb je ook een vriend(in) of familielid, werkzaam op de SEH?
Die kunnen je er verhalen over vertellen wat ze zoal aantreffen![]()
Walgelijk.
Lock&Stock schreef:
Nou ik ben oprecht blij dat wij een keer op één lijn zitten Schelpje!En dat in een topic over een erotiekshop!
![]()
Haha check!
Mortlach schreef:Juist daarom kun je veel beter spulletjes kopen die er speciaal voor zijn gemaakt ipv zelf te gaan improviseren.
Verder wens ik de mensen achter het initiatief veel succes en hun klanten veel plezier.
blijblij schreef:Wat ik me dan weer afvraag is of de topicstarter toevallig aandelen heeft in deze shop en hier nu een beetje reclame probeert te maken.....
MW: En daar hoort ook bij dat men accepteert dat niet alles kan wat men wil/fijn vindt. Bijv. gewoon accepteren dat daar waar een sluitspier zit, het niet bedoeld is om iets in te stoppen (meest voorkomend iets op de chirurgie was iets verwijderen uit de darm).
hubert schreef:
Van een vriend van mij die weekend arts was in Amsterdam heb ik ook veel van dergelijke verhalen gehoord.
Vooral de smoezen hoe zoiets erin gekomen was. Daar hebben we vaak erg om moeten lachen. Wie gaat er nu bijvoorbeeld per ongeluk op een colafles zitten? Of een klerenhanger.
Ik ben het echter niet eens met het eerste deel van de quote. Er is meer mogelijk dan het zogenaamde standaardrepertoire. En dat weet iedere rechtgeaarde refo ook! En speeltjes mogen m.i. ook van God. Ik lees er althans niets over in de Heilige Schrift.
Kvinna schreef:Maar dat is jouw gevoel, en dat is voor jou/jullie prima. Maar andere mensen vinden het misschien wel leuk een attribuut te gebruiken. Dat maakt het niet meteen 'hoerig'.
Als beiden het leuk vinden en het is niet beschadigend, waarom niet iets gebruiken?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten