Christelijke erotiekshop?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor schelpje3 » 05 mar 2013 15:45

Evelien schreef:Ik bedoel: gereedschap. :wink:

O gelukkig maar, ik begon toch een visioen te krijgen :lol:

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 05 mar 2013 15:54

schelpje3 schreef:Ja, met L&S ben ik zeer verbaasd over jullie gereedschapskist

Nou ik ben oprecht blij dat wij een keer op één lijn zitten Schelpje! :D En dat in een topic over een erotiekshop! |:)|

Evelien schreef:Ik bedoel: gereedschap. :wink:

Haha check!

Pcrtje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Pcrtje » 05 mar 2013 16:19

Lock&Stock schreef:Nou ik ben oprecht blij dat wij een keer op één lijn zitten Schelpje! :D En dat in een topic over een erotiekshop! |:)|
Ik geloof m'n ogen niet! oeps-smile

;)
"Een libelle zweeft over het water..."

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 05 mar 2013 16:41

schelpje3 schreef:Heb je ook een vriend(in) of familielid, werkzaam op de SEH?
Die kunnen je er verhalen over vertellen wat ze zoal aantreffen :-&
Walgelijk.

Juist daarom kun je veel beter spulletjes kopen die er speciaal voor zijn gemaakt ipv zelf te gaan improviseren.

Verder wens ik de mensen achter het initiatief veel succes en hun klanten veel plezier.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 05 mar 2013 17:09

Lock&Stock schreef:
Nou ik ben oprecht blij dat wij een keer op één lijn zitten Schelpje! :D En dat in een topic over een erotiekshop! |:)|

Haha check!

:mrgreen: :-oo :-({|= ::)) :)nico
Ik val reuze mee in het gebruik :D
Misschien was het je ontgaan, maar ik was het al eerder met je eens hoor.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 05 mar 2013 18:23

Mortlach schreef:Juist daarom kun je veel beter spulletjes kopen die er speciaal voor zijn gemaakt ipv zelf te gaan improviseren.

Verder wens ik de mensen achter het initiatief veel succes en hun klanten veel plezier.

Nou Mortlach, 'k heb al heel wat mensen verpleegd waarbij 'speeltjes die er speciaal voor gemaakt zijn' operatief verwijderd moesten worden. Dat was toen ik nog op de afd. chirurgie werkte. Op de afd. Urologie kom ik iets te vaak mannen tegen die complicaties over gehouden hebben aan het spelen met 'speeltjes die er speciaal voor gemaakt zijn'. Dus ook het 'speciaal er voor gemaakt zijn' geeft geen garantie. Het gaat er m.i. vooral om dat men weet hoe met iets gebruikt en elkaars lichaams kent. En daar hoort ook bij dat men accepteert dat niet alles kan wat men wil/fijn vindt. Bijv. gewoon accepteren dat daar waar een sluitspier zit, het niet bedoeld is om iets in te stoppen (meest voorkomend iets op de chirurgie was iets verwijderen uit de darm).
Begrijp me goed, ik wil helemaal geen discussie over het hoe&wat, maar bovenstaande is ervaring uit de praktijk in een ziekenhuis en adviezen van artsen.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Duschka
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Duschka » 05 mar 2013 18:33

blijblij schreef:Wat ik me dan weer afvraag is of de topicstarter toevallig aandelen heeft in deze shop en hier nu een beetje reclame probeert te maken.....

+1

Maar goed, het is mijn ding niet, dat geef ik eerlijk toe
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

hubert
Majoor
Majoor

Berichtdoor hubert » 08 mar 2013 15:11

MW: En daar hoort ook bij dat men accepteert dat niet alles kan wat men wil/fijn vindt. Bijv. gewoon accepteren dat daar waar een sluitspier zit, het niet bedoeld is om iets in te stoppen (meest voorkomend iets op de chirurgie was iets verwijderen uit de darm).

Van een vriend van mij die weekend arts was in Amsterdam heb ik ook veel van dergelijke verhalen gehoord.
Vooral de smoezen hoe zoiets erin gekomen was. Daar hebben we vaak erg om moeten lachen. Wie gaat er nu bijvoorbeeld per ongeluk op een colafles zitten? Of een klerenhanger.
Ik ben het echter niet eens met het eerste deel van de quote. Er is meer mogelijk dan het zogenaamde standaardrepertoire. En dat weet iedere rechtgeaarde refo ook! En speeltjes mogen m.i. ook van God. Ik lees er althans niets over in de Heilige Schrift.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 09 mar 2013 01:10

Ik heb het niet over de bijzondere dingen, maar over de 'speeltjes die ervoor gemaakt zijn'. :wink:
Daarnaast zeg ik ook niet dat de stelletjes alleen het gangbare repertoire maar moeten volgen. Tussen 'het gangbare repertoire' en dingen die schadelijk kunnen zijn voor het lichaam zit nog heel veel.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 09 mar 2013 11:49

hubert schreef:
Van een vriend van mij die weekend arts was in Amsterdam heb ik ook veel van dergelijke verhalen gehoord.
Vooral de smoezen hoe zoiets erin gekomen was. Daar hebben we vaak erg om moeten lachen. Wie gaat er nu bijvoorbeeld per ongeluk op een colafles zitten? Of een klerenhanger.
Ik ben het echter niet eens met het eerste deel van de quote. Er is meer mogelijk dan het zogenaamde standaardrepertoire. En dat weet iedere rechtgeaarde refo ook! En speeltjes mogen m.i. ook van God. Ik lees er althans niets over in de Heilige Schrift.

De Heilige Schrift is geen soort gids met alle details erin vermeld. Wat wel en wat niet. Hopelijk hebben we allemaal gezond verstand gekregen om te bedenken dat geoorloofd is, en wat nuttig en noodzakelijk is.
De seksualiteit is door God gegeven voor IN het huwelijk en dat het is verworden tot het bevredigen van een genotsgevoel, tussen allerlei mensen die elkaar soms nauwelijks of niet kennen, is verschrikkelijk!
Het allermooiste is tot iets vunzigs geworden. Daar gaat het om!
Dus deze hele discussie zou niet nodig moeten zijn.
Ik zou er niet aan moeten denken om allerlei rozige of hoerige dingetjes uit een laadje te toveren, omdat mijn man dat zo aantrekkelijk zou vinden :-&

Kvinna
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Kvinna » 09 mar 2013 13:19

Maar dat is jouw gevoel, en dat is voor jou/jullie prima. Maar andere mensen vinden het misschien wel leuk een attribuut te gebruiken. Dat maakt het niet meteen 'hoerig'.
Als beiden het leuk vinden en het is niet beschadigend, waarom niet iets gebruiken?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 09 mar 2013 13:38

Ik kan alleen maar over mijn gevoel praten :wink: ik zou me er idd niet prettig bij voelen.
En bepaalde kleding (zie je ook in een catalogus van een postorderbedrijf, met de daarbij behoren gezichtsmassagestaven, zoals ze genoemd worden) past niet bij mij.
Ik geloof ook niet dat mijn man die leuk zou vinden.
Waar gaat het nu om IN een huwelijk? Ook na tig jaar, vul maar in.
Wij zijn al wat langer getrouwd, natuurlijk komt er een bepaalde mate van sleur, zoals in alles, maar nou en?
Als je net 20 bent wil je het allemaal flitsend en spannend, maar in een "ouder" huwelijk gaat het intussen om heel andere waarden dan sexy.
En zeg nu eerlijk, op een bepaalde leeftijd, bij sommige vrouwen, wordt het dan niet eerder lachwekkend dan opwindend? 8-[

refo
Mineur
Mineur

Berichtdoor refo » 09 mar 2013 15:20

Mannen zitten heel anders in elkaar.
Daar gaat het vaak mis in de relaties. De vrouw vindt op een gegeven moment dat het welletjes is geweest, terwijl het bij mannen het hele leven niet verandert.

boer
Majoor
Majoor

Berichtdoor boer » 09 mar 2013 16:15

Kvinna schreef:Maar dat is jouw gevoel, en dat is voor jou/jullie prima. Maar andere mensen vinden het misschien wel leuk een attribuut te gebruiken. Dat maakt het niet meteen 'hoerig'.
Als beiden het leuk vinden en het is niet beschadigend, waarom niet iets gebruiken?

De man en de vrouw zullen tot EEN VLEES zijn, niet één vlees met allerlei speeltjes en plastic ertussen en erbij, omdat de mens zo hangt aan vleselijk genot, liefde is het bestanddeel, niet lust.

refo
Mineur
Mineur

Berichtdoor refo » 09 mar 2013 17:30

Het is maar goed dat God niet alleen de liefde heeft gemaakt, maar ook de lust.
Er zouden met alleen liefde geen kindertjes gekomen zijn en aldus was de mens al uitgestorven.

Terug naar “Archief”