S. had ook last van eczeem nu hij rauwe geitenmelk krijgt is het helemaal verdwenen. Niks geen zalfjes en ander medicijnen nodig om het weg te halen.
Verder gaat hij elke avond gewoon lekker onder de douche, en toch blijft zijn eczeem weg.
Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Ik heb tijdens mijn studie o.a. aan de hand van 'Kindertaalverwerving - Een handboek voor het Nederlands' (S. Gillis en A. Schaerlaekens, interessant boek!) geleerd over taallerende kinderen en daarbij kwam o.a. naar voren dat als je van 2 talen een goed taalaanbod krijgt, je ze als jong kind veel makkelijker leert dan op latere leeftijd. Maar de kwaliteit van het aanbod is dus wel belangrijk...
ajl schreef:Als ze meer willen weten vragen ze het wel. Toen zoonlief 2 was vroeg hij of wij die zaadjes ook in de tuin deden
Maneah schreef:Evelien, vanaf hoeveel maanden ben je dat gaan gebruiken? En hoe kwam je er zo bij?
En wat heeft dat (of juist niet) wat andere melk niet heeft?
LauraC schreef:Zijn jullie schoolgaande kinderen ook aggressiever geworden? Ik herken soms mijn zachtaardige ventje niet meer terug
LauraC schreef: Zijn jullie schoolgaande kinderen ook aggressiever geworden? Ik herken soms mijn zachtaardige ventje niet meer terug
ajl schreef:@ missf Dan is het boek van Sarina Brons- van der Wekken 'Blozen mag' ook een tip. Dat boek gaat in op de seksuele ontwikkeling van een kind vanaf baby tot adolescent ( met een chr visie). Ik heb het boek aangeschaft toen ik zwanger was van de jongste en de oudste zoveel vragen had. Er staan hele grappige voorbeelden in hoe je kan uitleggen wat menstruatie is en/of de voortplanting gaat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten