Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor MissF » 15 feb 2013 09:34

Kamille, in Veenendaal zit een leuke overdekte speeltuin, Jurian vermaakt zich daar uren. Schatkids

Evelien, beterschap voor je kleine man.

Fijn dat er meer zijn met pittige meisjes :D Ik probeer steeds maar te bedenken hoe belangrijk iets is. Huizen bouwen met de gordijnen mag dus niet hier, omdat die wit zijn, en vies worden, kapot gaan, dan kan ik nieuwe kopen. Dat kost me teveel.
Van een dochter die met haar jas rondloopt word ik niks armer :) Het werkt hier vaak het beste om het te negeren en op iets totaal anders over te gaan. Maar ik ken de verhalen over mijzelf toen ik 2 was, en Frederiek lijkt zich verdacht veel in die richting te ontwikkelen ;) voordeel is dat mijn moeder ervaringsdeskundige is en ik bij haar om raad kan vragen :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 15 feb 2013 10:54

Die RW-meeting was buiten, dus dat zal geen optie zijn?
Hier heb je Chimpy Champ in de buurt, geen idee of er meer vestigingen daarvan in 't land zijn.
Maar dat is hier wel een succes.

Evelien, sterkte!
Hier is de jongste een week ziek geweest.
Wat is het dan een stuk minder gezellig in huis zeg..
Dan ben ik echt blij als het 18.30 is, en we ze klaarmaken om naar bed te gaan.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter met haar.

Ik verlang echt naar de lente zeg.
Lekker weer normaal buiten spelen enzo. Ik ben de winter wel zat nu.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 15 feb 2013 11:06

Kamille, in utrecht zit kidzcity, misschien ook een optie? We waren met de meeting in het maximapark in utrecht, maar dat lijkt me voor maart wel koud ;-)
Of anders spoorwegmuseum? Vind ik zelf heel leuk, en is ook voor kids leuk!

Beterschap met S evelien!

Ik heb gisteren opgepast op ons zieke buurmeisje, hopelijk krijgt Floris niks.. vind het gehoest al zielig genoeg..

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 feb 2013 11:30

Vanochtend werd S. wakker zonder koorts... ppfff he. Heb hem wel naar het KDV gebracht, wel eerst overlegt met de leidster maar ze zei kom maar afleiding is voor hem misschien wel goed. Ben benieuwd hoe hij het er heeft gehad.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 feb 2013 12:13

Herkenbaar die pittige meiden :mrgreen:

Beterschap voor de zieken! Evelien gelukkig je mannetje weer koorts vrij...

Jannoek hopelijk wordt Floris ook niet ziek nu... Gaan de nachten al wat beter?

Hier een meisje wat echt de meest gekke dingen uithaalt maar ja ik was ook zo :oops: Net was ze met een haar spelt een aardappel aan het ''schillen'' :lol:
Even later kwam ze weer met een aardappel aan gelopen zegt ze mama die viel... Haha ik dacht dat ik het niet goed hoorde en vroeg wat zeg je? Deze die viel haha

Kletsen gaat hier echt met de dag vooruit en ze kan echt goed benoemen wat ze wilt enz komen steeds meer zinnen uit erg leuk.

Nina heeft meer dan een week niet overdag willen slapen (legde ze wel elke keer weer in bed) ook het inslapen 's avonds lukte niet echt (lag gerust een uur of langer te kletsen/roepen enz)
Nu gaat het sinds een paar dagen weer goed en slaapt ze 's middags gewoon 3.5 a 4 uur (dan maak ik ze ook echt wakker) en het inslapen gaat ook weer goed.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 15 feb 2013 12:29

Oh, dat overdag slapen gaat hier ook opeens bal.
Na een uurtje wordt ze huilend wakker en gaat niet meer slapen.
Lekker chagrijnig kind heb ik dan. :roll:

Leuk die zinnetjes he. Hier zegt ze ook al aardig wat.
Dingen zoals "past niet meer" , "bovenop klimmen", "papa motor rijden".

Maar goed, ik zit nu weer met een chagrijnig kind, dat te weinig heeft geslapen.
Zet haar maar lekker in een badje in de kamer, is ze weer een tijd lekker zoet.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 15 feb 2013 13:00

Evelien schreef:Vanmiddag even bij de HA geweest, maar die zei dat het geen mazelen waren. Wel moeten we hem in de gaten houden met koorts, mocht hij vannacht/morgen koorts krijgen moeten we gelijk weer bellen. Hij is echt goed ziek. Zo zielig.

Hier zelf ook al weken lang hoesten, en een zere keel. Dat hoesten ben ik wel een beetje zat aan het worden.

abeltje heeft de 5de ziekte gehad, dat heerst erg

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 feb 2013 13:08

Dat zal het dan wel geweest zijn ja.

Ooo dat pittige ken ik wel ja..daar hebben wij er ook 1 van. Alleen is het geen meisje :lol: . En iedereen denkt dat hij het van mij heeft. Ik was als kind erg rustig. :wink:
Het is echt een lekker ondernemend mannetje.

Ik had hem pas even op het aanrecht gezet bij de senseo en hij doet hem open, pakt een nieuwe pad doet hem in de padhouder en doet hem weer dicht. :shock: Nou werkelijk, ik stond echt even met mijn ogen te knipperen.

Leuk zeg dat praten, dat is hier nog niet echt zo aan de orde. Zal vast nog wel komen. :wink:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 15 feb 2013 13:44

Haha, herkenbaar evelien, ze doen werkelijk waar alles na.
Pas was ik heel vroeg aan het ontbijten, en zou manlief met floris ontbijten.
Mijn yoghurt stond floris blijkbaar nogal aan, want hij wilde ook. Rent hij naar de keuken. Trekt de bestekla open en pakt een lepel. Komt hij bij heel triomfantelijk bij me terug. Heerlijk :-)

Vorige week zei ie: oooh, kijk mama, maan aan. Echt zo leuk. Ik vind dat geklets echt heerlijk.

@liefie slapen gaat wisselend. S nachts wel vaak wakker, echt kokhalzen van t hoesten dan. Als t hoesten weer even wat minder is gaat t slapen ook vaak beter.
Middagslaapje gaat hij steeds meer protesteren, maar als hij eenmaal slaapt, slaapt hij gelukkig ook wel 1,5 tot 2uur.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 15 feb 2013 19:47

Ik ga even spammen :P
Mijn jongeman die aan pannenkoek gaat vangen (ja ja, in zijn pyama):
En mijn mooie meiden:
Laatst gewijzigd door LauraC op 20 feb 2013 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 15 feb 2013 19:51

Wat een mooie kids heb je toch laura!!
Zo grappig om het verschil in de hoeveelheid haren te zien bij de meisjes!!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 feb 2013 20:15

Leuke foto's Laura! Wat wordt je zoon alweer groot! Hoe vindt hij het met 2 zusjes?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 15 feb 2013 20:19

@ajl: hij vindt ze nu echt helemaal geweldig. Hij en Elinor (weinig haar) zijn 2 ondeugende handen op 1 buik. Vanmiddag ging ik M met A ophalen en hij zei heel trots tegen zijn juf: Kijk, m'n nieuwe zusje. Maar ze ziet ze bijna iedere dag :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 feb 2013 20:24

Schattig is dat hoe lief en trots grote broers zijn. Ik zette pas de jongste op de mat, omdat hij niet luisterde. H kwam vervolgens naar mij toe en zei 'doe maar niet mam, want hij begrijpt het nog niet allemaal'.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 15 feb 2013 20:36

ajl schreef:Schattig is dat hoe lief en trots grote broers zijn. Ik zette pas de jongste op de mat, omdat hij niet luisterde. H kwam vervolgens naar mij toe en zei 'doe maar niet mam, want hij begrijpt het nog niet allemaal'.

Hahaha, zo herkenbaar! Ik zei pas 'No Elinor' toen ze aan haar zusjes haar trok. E moest ervan huilen (want ze wist dondersgoed dat ze iets stouts had gedaan) en M heel boos tegen mij: 'Kijk nou wat je hebt gedaan mam!'

Terug naar “Archief”