Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Evelien » 02 feb 2013 20:27

LauraCa, wat een tegenvaller? Hopelijk valt de pijn mee. Sterkte en beterschap.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 02 feb 2013 20:44

Evelien schreef:LauraCa, wat een tegenvaller? Hopelijk valt de pijn mee. Sterkte en beterschap.

Ja, was zeker een tegenvaller, zeker voor M die het erg moeilijk vond want mama had toch 'beloofd' dat ze ;s avonds thuis zou komen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 feb 2013 21:02

Oeih lastig is dat he. Kan me voorstellen dat je het dan ook erg moeilijk hebt (op zo'n moment). Voor hem dan ook zo onrustig?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 02 feb 2013 21:04

Evelien schreef:Oeih lastig is dat he. Kan me voorstellen dat je het dan ook erg moeilijk hebt (op zo'n moment). Voor hem dan ook zo onrustig?

Ja, de hele week is het al bal geweest hier thuis en op school. Donderdagmiddag belde de juf op, M was helemaal door het lint gegaan en kon ik hem komen troosten. Gewoon het idee dat mn kindje het moeilijk had deed me al huilen in de klas :oops: Gelukkig snapte de juf het erg goed ;-) Nu is hij wel wat beter, hij ziet dat ik er weer ben en ondanks de pijn 'beter' ben.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 feb 2013 12:21

Dat lijkt me echt zo sneu/zielig om te zien, ook voor je zelf.
Hoe gaat het nu met je? is de pijn nog een beetje te doen?

Zo hier is S. gisteren door een cavia gebeten, bloeden als een rund. Geprobeerd te verbinden maar met zo'n jonge knul als S. gaat dat niet echt heel erg handig. Gelukkig wonen we dicht bij de HA praktijk. Dus even gebeld en we konden langs komen. Gelukkig is het nu dicht. Niet te hopen dat het gaat ontsteken.

Het eten en drinken gaat hier echt prut. pppff

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 05 feb 2013 12:47

Ach, wat zielig Evelien! Vervelend ook dat hij slecht eet en drinkt. Hier waren in die tijden de knijpfruitjes en fruitmoesjes een uitkomst, dat wilde dan vaak nog wel.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 05 feb 2013 12:54

Au Evelien! Wat zielig voor Simon!
Hier gaat het langzaam de geode kant op. Ik was misschien wel erg naief om te denken dat ik nu alweer lekker bezig zou kunnen zijn, dus ik moet me er maar bij neerleggen dat het niet zo is ;-)
De juf stuurde gisteren Michael's schrijfwerk mee naar huis. En grote bladzijde vol met alleen maar 'mum'. Daar draait zijn wereldje nu dus om :-) De juf schreef erbij dat M zei dat hij goed voor mama zorgt en dat 'papa al het werk moet doen' :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 feb 2013 13:17

Aah wat lief Laura! Fijn dat het wat beter gaat met je. En zeker rustig aan doen, al het werk kan volgende week vast ook wel weer :D
Arme S, Evelien, was het een cavia van jullie zelf?

Jurian is sinds vrijdag flink ziek, gister nog steeds de hele dag 40 graden koorts, dus vanmorgen toch maar even naar de dokter geweest. Al die verhalen over slechte dokters kloppen hier helemaal niet :D Zo'n aardige kerel. Hij vroeg waar ik aan dacht, maar ik had geen idee. En zei ook dat het helemaal niet verkeerd was dat ik was gekomen (alsof hij wist dat ik dat nodig had, ben altijd zo bang om voor niks te gaan :oops: ).
Maar het is gewoon flink de griep. En dus goed uitzieken. Vanmorgen was zijn koorts lager, maar net weer 39.5 en hij slaapt alweer een uur of 3. Toch móet ik zo even toiletpapier halen :mrgreen: Nouja, moet hij maar even in de auto blijven zitten ofzo. want hem alleen thuis laten vind ik echt niet prettig.
Doen jullie dat wel eens? Een kind even alleen thuis laten?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 feb 2013 13:42

Nee, de cavia was niet van ons zelf (wij zijn niet zo van de huisdieren :oops: ). Manlief was met S. naar de kinderboerderij.
Moest wel lachen, hij had gisteren wel dikke schik met de ass. maar toen de HA binnen kwam deinsde hij terug. :lol:

MissF, nee alleen thuis laten zal ik niet doen.. of even bij de buren brengen (als die thuis zijn). Dat zal ik den nog wel even doen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 feb 2013 15:06

ja ik laat ze wel eens alleen thuis.. school is hier aan het einde van de straat

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 05 feb 2013 15:19

Alleen thuis laten zou ik niet doen. Of met babyfoon.
Ik zou in zo'n geval de babyfoon naar de buren doen als hij net slaapt.
Je kunt ook aan iemand vragen of ze even boodschapje voor je willen doen. Of 's avonds als man thuis is?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 feb 2013 22:51

juul laatst voor het eerst thuisgelaten, k moest ff de hoek om naar de bakker, wel bij de buuf getikt dat ze alleen thuis was en ook tegen juul gezegd dat ze naar de buufkon gaan.

Ze was met de lego aan het spelen en toen ik terug kwam nog. Had wel duidleijk gezegd, niemand binnen laten, deur op de knip houden.... en telefoon ook gewon laten gaan! :)

gelukkig was het niet van toepassing..

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 feb 2013 08:08

Nee, ik laat ze ook niet alleen thuis. Als ik naar school moet voor de oudste, zal de zieke dus ook meemoeten, maar dan pak ik wel de auto, anders ben ik een uur onderweg.

@ laura hoe gaat het nu met je?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 feb 2013 08:12

ja maar jij hebt een auto.. :wink: hier zouden ze dan mee moeten lopen.. dat vind ik echt te sneu.. ik zou met 40 graden koorts ook niet buiten willen lopen, maar lekker op de bank of bed liggen...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 feb 2013 08:15

Gelukkig heb ik wel een auto bij de deur staan als de nood aan de man is. Over het algemeen pak ik de bakfiets, maar heen en terug fietsen kost toch wel een uur. Dan heb jij weer geluk dat jij de school op de hoek hebt :wink:

Als ik boodschappen nodig heb, wacht ik meestal tot manlief thuis is.

Terug naar “Archief”