Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 jan 2013 20:57

haha.. Annet, dat werkt wel! :)

Hier hebben we de verjaardag in vier hele kleine porties gedaan, vergde van mij wel enorm veel tijd, er komen nog twee feestjes aan voor juul vanwege de vriendinnen.

Het was ook niet mogelijk om het in 1 keer te doen, wegens diverse omstandigheden. Het is mij super bevallen. Juul kon direct lekker in de lego duiken! :) en spelen, M krummelde lekker met de duplo om mn benen en ik kon gezelli gmet de visite kletsen! :)

Kinderfeestje hebben we niet! :) dat doen ze heir pas van groep 3 :) scheelt weer!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 jan 2013 21:20

Ja Annet, want ik wordt vrijdag geopereerd en dan ben ik een paar dagen/weken niet in staat te feesten :mrgreen: Di is hij echt jarig, doordeweeks is het moeilijk een feestje te doen omdat ze iedere dag tot half 4 op school zitten en de tweeling op tijd naar bed gaat. En verjaardagen worden hier niet gevierd zoals in NL met visite etc, dus ik pas me aan :P

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 27 jan 2013 11:36

Sterkte LauraC voor de operatie en het herstel daarna!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 jan 2013 20:14

Sterkte laura! Ik hoop dat je snel weer opknapt.

cornelia77 schreef:Ajl, ben jij weer helemaal op de been?

Leuk dat je het vraagt. Hier gaat het redelijk. Hoe is het met jou? Kan je al wat uit de voeten?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 jan 2013 10:46

ajl schreef:Sterkte laura! Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Lief, bedankt. Zie er enorm tegenop eerlijk gezegd 8-[

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 jan 2013 12:30

Spannend Laura, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Sterkte!
En alvast gefeliciteerd Michael!
ppm, wanneer was J jarig? ook nog gefeliciteerd!

Hier schijnt de zon weer, ik vind het wel lekker, Frederiek is constant verkouden en ik hoop dat dat overgaat nu het beter weer wordt.
Jurian heeft 1 week in groep 1 erop zitten, en hij vindt het wel prima volgens mij. Er komen niet zo heel veel verhalen, maar ik heb het idee dat hij beter in zijn vel zit. Minder moe en tegendraads. Geen idee of dat door de overstap komt hoor ;) Maar fijn voor mij is het wel :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 28 jan 2013 14:02

Sterkte Laura! En alvast gefeliciteerd met M.

Heerlijk he, het zonnetje! Echt genieten, vanmiddag even lekker naar buiten.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 28 jan 2013 20:03

Sterkte Laura! Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet!

Hier een pittig weekje voor de boeg met Sylke: 3 dagen ogen druppelen, bezoek aan oogarts en orthoptist, bezoekje anesthesist en dan vrijdag buisjes plaatsen. Oh ja, vanmiddag zijn we nog naar de tandarts geweest. Ze vindt al die doktersbezoekjes tegenwoordig vreselijk, maar gelukkig doen de Hello Kitty stickers die ze nu iedere keer mag plakken wonderen ;)

Stip, idd lekker dat zonnetje! Ik krijg dan echt al zin in de lente 8-[ Sylke was helemaal blij toen ze zag dat de sneeuw wegging, die vond het maar niets ;)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 jan 2013 20:11

@Haai: 3 dagen ogen druppelen??

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 jan 2013 20:11

.
Laatst gewijzigd door LauraC op 28 jan 2013 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 28 jan 2013 20:22

Ja, bij kinderen onder de 4 moet 3 dagen 2xpd gedruppeld worden. Er zijn ook wel ziekenhuizen waar ze een halfuurtje van tevoren druppelen, maar volgens de orthoptist hier brengen die (sterkere) druppels meer risico's mee voor jonge kinderen en dus mochten we die (helaas) niet gebruiken.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 jan 2013 20:27

Haai schreef:Ja, bij kinderen onder de 4 moet 3 dagen 2xpd gedruppeld worden. Er zijn ook wel ziekenhuizen waar ze een halfuurtje van tevoren druppelen, maar volgens de orthoptist hier brengen die (sterkere) druppels meer risico's mee voor jonge kinderen en dus mochten we die (helaas) niet gebruiken.

O, ok. Hier wordt gewoon standaard een half uur tevoren gedruppeld 8-[

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 jan 2013 20:32

Haai schreef:Sterkte Laura! Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet!

Hier een pittig weekje voor de boeg met Sylke: 3 dagen ogen druppelen, bezoek aan oogarts en orthoptist, bezoekje anesthesist en dan vrijdag buisjes plaatsen. Oh ja, vanmiddag zijn we nog naar de tandarts geweest. Ze vindt al die doktersbezoekjes tegenwoordig vreselijk, maar gelukkig doen de Hello Kitty stickers die ze nu iedere keer mag plakken wonderen ;)

Stip, idd lekker dat zonnetje! Ik krijg dan echt al zin in de lente 8-[ Sylke was helemaal blij toen ze zag dat de sneeuw wegging, die vond het maar niets ;)

Volgens mij kan Sylke wel een zusje zijn van onze dochter. Die reageert nl net zo op al die dingen. 8-[

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 28 jan 2013 20:49

@Laura: sterkte voor a.s. vrijdag!
@ajl: jij bent ook onder het mes geweest, begreep ik? Succes met opknappen, hopelijk met je snel weer de oude!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 29 jan 2013 09:35

ajl schreef:Leuk dat je het vraagt. Hier gaat het redelijk. Hoe is het met jou? Kan je al wat uit de voeten?

Ik strompel weer aardig rond. Knap ook weer op van de griep. Nog een beetje rustig aan, ik heb het tempo van een omaatje...

Terug naar “Archief”