Willem Holleeder

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Willem Holleeder

Berichtdoor mohamed » 27 dec 2012 10:21

Keurig in het pak nog wel? Het gaat inderdaad de goeie kant met hem op. ](*,)

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 27 dec 2012 10:38

En sinds wanneer ben je kleinburgerlijk wanneer je je geld op eerlijke wijze wilt verdienen? Op eerlijke wijze je geld verdienen is niets meer dan je morele plicht. Om dat nu kleinburgerlijk te noemen slaat nergens op....
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 27 dec 2012 10:43

Toen destijds "de drie van Breda" actueel waren en mw. Rost van Tonningen, toen zei mijn vader , ( die in een kamp had gezeten) waarom leren de mensen niet dat ze moeten vergeven. De oorlog is voorbij.
Toen ik gister de film "Sunny boy" bekeek, prachtig gespeeld, zag ik die boer uit het Noorden sieraden en ringen laten inruilen tegen op zijn land gratis verbouwde groenten, de mensen die dat ophaalden waren zeer uitgehongerd en toen die boer niet verzadigd was met een ketting, vroeg hij die mensen om hun trouwringen, de kleine sunny boy die er ondergedoken zat als negerjongen stond erbij en haalde onder zijn bloesje de trouwringen van zijn ouders die ook in kampen zaten ( dat wist hij toen nog niet) en bood die aan. De zogenaamde pleegvader wilde dat niet, al aarzelde hij, het was het enige dierbare wat de jonge met zwart krullend haar had, de negerjongen die uitgescholden werd voor roetmop door de blanke kinderen.

Kortom laten we nu eens ophouden om een man die zijn straf gehad heeft of ook die het niet gehad hebben los te laten en het recht te laten spreken.

Immers wie zonder zonde is....

Daar wil ik aan toevoegen dat ik bovenstaand ook altijd mijzelf moet voorhouden, want eerlijk is eerlijk, na die film kon ik even geen Duits meer horen.

De vader van sunnyboy heette Waldimar en ontvluchtte al zwemmend een in de brand gestoken schip.
Een ongelukkige aanval van de Engelsen.
Hij belandde aan het strand, stak zijn armen in de lucht en werd dood geschoten door 2 kindsoldaatjes van rond de 12 jaar.
Het is echt gebeurd, en de jonge sunnyboy Waldi geheten begreep nooit dat zo een goede zwemmer als zijn vader kon verdrinken.

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 27 dec 2012 11:12

Dat misdaad bijna lonend is blijkt wel uit het falen van de Nederlandse overheid in misdaadbestrijding en bestraffing. Daar hebben we zondebok Holleeder niet voor nodig. Hij heeft zijn straf uitgezeten en verdient nu op eerlijke wijze zijn geld zonder zijn handje op te houden bij de samenleving, en nog trapt men hem liever na zo te lezen.-------------CITAAT.

Juist en nou doet hij wat de grijzemuizen samenleving wil en nou is het weer niet goed.Willem Holleeder is nu een bekend en eerzaam burger daar zou men trots op moeten zijn. c|:) c|:) c|:) c|:) !:) 8>) .
VERITAS VOS LIBERABIT.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 dec 2012 20:02

Nodig hem dan op de koffie i.p.v. de moraalridder uit te hangen.

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 21 jan 2013 13:22

Voor als nog is het zeer stil geworden rond om de heer Willem Holleerder.
VERITAS VOS LIBERABIT.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 21 jan 2013 13:44

Man, zolang ze met elkaar "afrekenen" en gewone brave burgers met rust laten zal het me worst zijn. Ze doen maar. Gelijk raak schieten anders kost het de maatschappij weer een vermogen. Maar dat kunnen ze wel zo heb ik begrepen.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 28 mei 2013 11:17

mohamed schreef:Keurig in het pak nog wel? Het gaat inderdaad de goeie kant met hem op. ](*,)

ondertussen zit hij toch maar weer vast.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Terug naar “Archief”