Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Jannoek » 15 jan 2013 21:24

Wat leuk he al die sneeuw! Wij zijn na t eten nog even naar buiten geweest, heerlijk een stuk gewandeld, floris op de slee. Hij vond het helemaal geweldig :-)

Had pas bij de action een skipakje gekocht, 12,50 :mrgreen: veel plezier al van gehad vandaag!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 jan 2013 22:04

ooooo ik vindt het echt vreselijk. Ben echt een koukleum. bbbrrr.

:oops: :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 jan 2013 12:52

hier ligt helaas niks.. maar het is wel heerlijk weer! lekker zonnetje en lekker koud!

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 16 jan 2013 14:01

Maar bij jullie wordt er misschien al geschaatst, TJ? Daar kijken wij rijkhalzend naar uit!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 jan 2013 12:36

Bedankt voor de felicitaties! Inderdaad, ze is alweer 3 jaar geworden, echt een hele dame. Het laatste jaar voordat ze naar school gaat, gaat alweer in. Ik word er nu al weemoedig van.

HIer ook veel sneeuw. Kan er zelf niet zo van genieten, want ben maandag onder het mes geweest. Alles doet nog wat zeer.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 jan 2013 19:44

Hopelijk knap je snel weer op AJL!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 18 jan 2013 16:12

een beetje laat, maar allemaal alsnog gefeliciteerd met de kids!
Hier niet heel veel sneeuw gehad, maar wel genoten.
Op school heeft AJS ook veel buiten gespeeld in de sneeuw. Heerlijk vond ze dat.
Ze is ineens gestopt met letters en cijfers schrijven en lezen. Want 'op school doen ze het ook niet, dus ik kan het niet meer'. Ach, zal wel en ik laat het lekker zo. Ze doet maar waar ze zin in heeft denk ik dan maar :-oo En dat is tegenwoordig iedere kartonnen doos ombouwen tot een huis. Heel kunstig en leuk;-)
RJB gaat goed. Gemiddeld qua lengte en gewicht, begint los te lopen (met nog veel vallen) en klautert overal tegenop. Hij schuift zijn Stokke voor het aanrecht, voor de tafel enz. en klimt via via erboven op. Heeft ook geregeld blauwe plekken doordat hij ergens van af valt, maar ja, is soms net te snel.... ](*,)
Time flies when you have none!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 jan 2013 19:31

Sterretje schreef: maar ja, is soms net te snel.... ](*,)

Ach, met vallen en opstaan worden ze groot ;)

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 18 jan 2013 20:49

http://www.sbs6.nl/programmas/kleine-ba ... levering-1

mooie uitzending, maar wel heftig als je hier mee te maken krijgt

wij hoorden van de week dat vrienden van ons een meerling krijgen! spannend voor hun....

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 jan 2013 21:15

Heb de uitzendingen ook gezien, mooie uitzendingen idd. Wel weer even een vreemde gewaarwording hoe al die piepjes van de monitoren me meteen weer 3,5 jaar terug in de tijd zetten :o

@ AJL, beterschap gewenst!

De griep hebben we hier weer uitgezwaaid, kids hebben allebei flink koorts gehad maar hebben inmiddels weer praatjes voor 10.
Haha, Timon had het vanavond aan tafel over insecten: spinnen, mieren en ... hoe heten ze ook al weer... piddebessen!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 jan 2013 21:19

pfff.. hou op over de griep. In een schooljaar nog nooit zoveel enz ovaak kots geruimd dan dit jaar! kant voro de rand, vandaag weer, gister weer!

pfff.....

Nu hopen dat ik zelf gespaard blijf....

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 19 jan 2013 14:31

Mooie uitzending idd... In de eerste twee afleveringen word het zusje van een meisje die bij mij op de groep zat (kdv) gevolgd, Sara. Had al wel foto's gezien die papa mee had genomen, maar dit is toch bizar om te zien... Maar ook erg mooi!!!

Net nog even lekker naar buiten geweest op de slee, ze vind het zo leuk!!
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 jan 2013 11:04

Waar slapen jullie kinderen nu eigenlijk onder/in met dit weer? Frederiek is zo'n koukleum. Ze heeft nu een hele dikke winterslaapzak van de Hema aan met een dekbed, en dan gaat het prima. Maar ik zag gister dat de slaapzak eigenlijk te klein is geworden (nouja, zij te groot ;) )
Ik lees wel eens iets over een combi sleeper. Is dat nou echt lekkerder dan een slaapzak?
Ik heb nog wel een witte winterslaapzak van de Hema liggen in een grotere maat, maar die is dunner dan die ze nu heeft. En ik heb ik geen zin in weer nachtelijke huiluurtjes omdat ze het zo koud heeft.
een combi sleeper is weer zo prijzig, en als het niet echt veel lekkerder is dan een slaapzak, dan kan ik beter een nieuwe slaapzak kopen, denk ik?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 21 jan 2013 11:31

De kids hier liggen gewoon onder een dekbed, Timon met nog een extra deken eroverheen. Als het erg koud is, trek ik Sylke gerust een maillot en een shirt onder haar pyjama aan. Combi sleeper wordt volgens mij veel gebruikt ipv een dekbedje of deken. Ikzelf vind dat niets; houd ervan om ze lekker in te stoppen ;)
Sylke slaapt nog steeds in een ledikantje trouwens, een peuterbedje hebben we allang, maar ik moet em nog steeds verven. Dat wordt nu wel echt tijd, want ze pas nauwelijks meer in het ledikant 8-[

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 jan 2013 11:34

Hier had ik een combisleeper in de kleinste maat (vorig jaar). Vond het tien keer niks. Heb hem ook niet gebruikt. Gelukkig kreeg ik hem te leen. Ik heb hier gewoon van die dikke winterslaapzakken (zonder en met mouwen). Heb ze van de Zeeman, Wibra en Hema.

Het is ook enorm koud.

Terug naar “Archief”