Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik bak de laatste tijd cake met bloem of zelfrijzen bakmeel, maar de cake rijst bijna niet. IN ieder geval een stuk minder dan de koopmans pakken. Weet iemand wat ik misschien verkeerd doe? ?f zitten in die kant en klaar verpakkingen zoveel toevoegingen dat het gewoon enorm rijst.
ajl schreef:Afgelopen weekend heb ik 3 eieren gebruikt en echt een tijd gemixt ( 5-10 minuten). Het was helemaal schuimig. De bloem zeven heb ik inderdaad niet gedaan. Misschien ligt het daar aan.
ajl schreef:Ik bak de laatste tijd cake met bloem of zelfrijzen bakmeel, maar de cake rijst bijna niet. IN ieder geval een stuk minder dan de koopmans pakken. Weet iemand wat ik misschien verkeerd doe? ?f zitten in die kant en klaar verpakkingen zoveel toevoegingen dat het gewoon enorm rijst.
Wilsophie schreef:Mag ik vragen wat homemade mix is, is dat een merk?
Haai schreef:Ik gebruik op het werk regelmatig die homemade-mixen, ook wel met appel erdoor, en nog nooit gehad dat ie inzakte dus volgens mij ligt het niet perse aan de mix. Ik vind hem overigens wel minder lekker dan een cake van gewoon cakemeel.
Was ie wel goed gaar? Of anders komt het misschien door de hoeveelheid vocht die uit de appels is gekomen, dus iets minder water toevoegen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten