De Wijzen uit het oosten! Ja hoor, daar zijn ze!
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Wilsophie schreef:Als ik hoor dat de bekende dominees die de naam van een boom dragen ( hoe kan het ook anders) niet geloven in de opstanding dan laat het zich raden dat dat niet "des Heeren" is.
En in de roomse kerk zou de Here Jezus zeer verbaasd rondkijken denk ik.
n bijna alle moderne kerken zou hij (door de ogen van zijn tijd op aarde) gek op kijken, want in de meeste gaat het toch heel anders aan toe dan in een joodse synagoge.
Faramir schreef:=D>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faramir schreef:=D>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lichtzwaard schreef:Dat ze er zijn de Drie Koningen is inderdaad een feest waard en het was ook feest jongstledenZondag in huis en de Kerk![]()
![]()
Faramir schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lichtzwaard schreef:Dat ze er zijn de Drie Koningen is inderdaad een feest waard en het was ook feest jongstledenZondag in huis en de Kerk![]()
![]()
mohamed schreef:Fijn dat de drie koningen er zijn en dat u met hen gefeest heeft afgelopen zondag, maar het spijt me te moeten concluderen dat de houdegens van dit forum er niet bij waren.
Faramir schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mohamed schreef:Fijn dat de drie koningen er zijn en dat u met hen gefeest heeft afgelopen zondag, maar het spijt me te moeten concluderen dat de houdegens van dit forum er niet bij waren.
Trajecto schreef:(Houwdegens bedoel je waarschijnlijk.)
Wie dat hier precies zijn weet ik niet; ik beschouw mezelf niet als zoiets.![]()
Maar jij jezelf misschien wel? In ieder geval heb je bij het feest rondgekeken of er houwdegens waren dus was je zelf waarschijnlijk aanwezig!
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten