Berichtdoor nita » 27 dec 2012 13:18
@ missf wat leuk nu zo die andere kant, omdat jij ook de andere kant heb gezien! Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
@ bommetje, heb er geen ervaring mee, alleen een prikaccident.
@ mw. dat zijn idd heftige momenten joh, wat mooi en bijzonder dat je je hart kon laten spreken!
@ liefie, ben even kwijt wat voor werk jij precies doet? je bent naast professioneel ook gewoon een mens inderdaad, maar t blijft zo lastig he in sommige situaties.
@ gerdienB wat een gedoe zeg in de gehandicaptenzorg, maar wel fijn voor de clienten dat jullie er nu al mee bezig zijn, om te zorgen voor de toekomst van de client! maar t is veel werk, succes!!
@rienuku, hoe is het bij jou op t werk?
inmiddels loop ik stage op een HAP, sinds eind augustus, en een stage in een huisartsenpraktijk. Beiden worden volgend jaar omgezet in een contract. Daarnaast ben ik bezig met een opleiding voor triagist. Het in de huisartsenpratijk gaat goed, het is erg leuk,het is echt mijn ding. Het werk op de HAP, is anders, met momenten erg pittig/heftig. maar het is zo ontzettend gaaf werk. Ik maak zoveel mee. Ik heb echt het gevoel dat ik op de juiste plek zit nu.