Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Evelien » 22 dec 2012 09:48

Hier eindelijk even rustig, of nou ja rustig. Hij slaapt gelukkig beter nu. Is wel continu verkouden.

Gisteren liep S. ineens achteruit en een lol dat hij had. :lol: Hij begint nu ook meer te praten, is ook zo leuk.
Alleen hij is vrij snel boos/gefrustreerd (als iets niet lukt of als hij iets niet mag) en dan gooit hij zich zo naar achter (ppff). Of hij gaat op de grond liggen en gaat dan huilen. Is dit herkenbaar?

@Liefje, ik zag je foto (maar kon helaas toen niet reageren) wat een mooie meiden zeg. En wat heerlijk, niet meer in de luiers.

@Jannoek, hoe is het nu met Floris?

@Winterjas, ik had deze winter een jas gekocht van vorig jaar/seizoen (30 euro, zo'n leuke houtjetouwtje jas).

Waar koop ik een soort van koortje om handschoentjes aan vast te maken?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 dec 2012 09:56

Evelien, ik koop wantjes altijd met koord eraan voor Frederiek. Voor een euro of 2 bij de Zeeman. Ik ken geen touwtjes waar je ze zelf aan vast kunt maken eigenlijk.

Vanmorgen was het wéér kwart voor 6 bij Jurian. Ik vind dat echt veel te vroeg, hoe krijg ik hem toch langer in bed? Hij lag er ook pas kwart over 8 in gister, maar het helpt niks. En hij weigert nog terug in bed te gaan. Ja, even, maar na een kwartier komt hij weer dat hij echt niet meer kan slapen. Voordeel is wel dat ik om 8 uur al in de supermarkt stond, lekker rustig :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 22 dec 2012 10:05

Bij fournitouren? in de stoffenwinkel.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 dec 2012 10:07

O ja, een stoffenwinkel. Helemaal niet aan gedacht.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 dec 2012 11:09

ik vingerhaak er zelf.altijd 1. vastmaken aan het ophanglusje in de jas door ze daar doorheen te halen, voorkomt dat ze uithangen de aan of amdere kant op

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 dec 2012 11:13

paprikameisje2 schreef:ik vingerhaak er zelf.altijd 1. vastmaken aan het ophanglusje in de jas door ze daar doorheen te halen, voorkomt dat ze uithangen de aan of amdere kant op

Hoe bedoel je dat laatste?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 dec 2012 11:47

waar je de jas mee aan de kapstok hangt, zo doorlussen, met twee wantjes door de lus, aantrekken en dan de wantjes in de mouwtjes.mouwtje.

zal anders.wel eem foto maken... maar dan moet je ff je.mail.mailen, dan kan ik je.mailen wat ik bedoel. foto plaatsen met telefoon lukt niet.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 dec 2012 11:51

Ja lusje snap ik wel. Maar ik bedoel dit:

voorkomt dat ze uithangen de aan of amdere kant op

Het is toch de bedoeling dat ze uit de mouw komen?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 dec 2012 14:53

:mrgreen: Evelien!! (ik zie opeens je gezicht er bij :wink: )

Ik denk dat ze bedoeld dat het dan niet ongelijk hangt?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 dec 2012 17:07

hahaha grapjas. :wink:

Ooo zo, nu begrijp ik het. :oops: Ben soms niet bij de les geloof ik. :wink:

hmm hier een jongetje dat enorm verkouden is (van die waterig oogjes) en volgens mij ook koorts. Gelukkig drinkt en eet hij wel. Hier merk ik aan hem dat als hij weinig eet/drinkt dat hij echt last heeft van z'n verkoudheid.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 dec 2012 19:46

Ik heb hier gewoon een lange veter gebruikt om de wanten aan vast te maken.

Heerlijk vakantie! Twee weken genieten van niet verplicht de kids vroeg in de kleren hebben enzo ;)

Leuke foto liefje! Leuk om je meiden weer eens te zien.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 dec 2012 20:48

Haai schreef:Heerlijk vakantie! Twee weken genieten van niet verplicht de kids vroeg in de kleren hebben enzo ;)

Grappig, ik vind die routine juist heerlijk! Weet je tenminste waar je aan toe bent iedere dag ;) Maar voor M is het wel heerlijk om even rust te hebben, hij heeft het echt nodig.
Heeft iemand hier nog tips om een spenenliefhebber door te laten slapen als de speen uitvalt? A heeft een speentje nodig om in slaap te komen maar dus ook om in slaap te blijven. En zodra het speentje uitvalt begint ze te huilen en huilt ze totdat wij komen om het speentje te zoeken en terug in haar mond te doen. Zouden jullie haar van het speentje af halen of aan blijven modderen?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 dec 2012 20:52

Heb je al iets aan de speen gedaan? Frederiek slaapt altijd met een doekje of ketting aan haar speen. Toen ik het idee had ze wel iets van haar gezicht weg zou kunnen halen (zodat ze dus niet stikte ;) ) deed ik er een doekje aan, zo viel de speen niet zo makkelijk uit, moest ze echt moeite doen om hem uit haar mond te krijgen.
Tegenwoordig zit er zo'n speenkoord aan, zodat ze hem makkelijk kan vinden in het donker 's nachts.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 dec 2012 20:55

MissF schreef:Heb je al iets aan de speen gedaan? Frederiek slaapt altijd met een doekje of ketting aan haar speen. Toen ik het idee had ze wel iets van haar gezicht weg zou kunnen halen (zodat ze dus niet stikte ;) ) deed ik er een doekje aan, zo viel de speen niet zo makkelijk uit, moest ze echt moeite doen om hem uit haar mond te krijgen.
Tegenwoordig zit er zo'n speenkoord aan, zodat ze hem makkelijk kan vinden in het donker 's nachts.

Ik dacht dat een speenkoord niet mocht in bed ivm wurggevaar zeg maar. Doekje kan ik wel eens gaan proberen! Ben speners niet echt gewend ;)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 dec 2012 21:07

Jouw meiden zijn volgens mij ook wat jonger he, dan Frederiek, ik weet niet of een speenkoord dan idd handig is. Het koord is hier zo kort, dat stikken volgens mij amper kan, maar je weet maar nooit idd.
Jurian had ook nooit een speen, lekker zijn duim, en die gebruikt hij nu vanzelf al amper meer. Maar Frederiek en haar speen, pff...overdag mag ze hem sowieso al nooit, alleen in bed. ze mikt hem er ook zelf in als ik haar uit bed haal. Anders is het eind zoek denk ik. ze is zo gehecht aan dat ding, zonder weigert ze echt te gaan slapen.

Terug naar “Archief”