rai schreef:Misschien was mijn woordkeus niet helemaal goed, maar ik denk dat je de punt wel begrepen hebt. Dat jij vind dat wij buiten de werkelijkleven, is weer een teken dat je iemand niet serious neemt omdat jij denk, wat waar is, de juiste is.
hettys schreef:Jij niet dan??
.Oh, maar ik zeg dat mijne een geloof is, terwijl jouw evotheorie bewezen moet worden. En tja, daarin schieten ze jammerlijk tekort
Uuuh dus daarom vindt jij mij heel dom?? Of ben je het gewoon niet met me eens? of vindt je mij niet dom, maar wel mijn gedachtengoed??
Even denken. Je begint met een slachtofferhouding: Ze vinden mij debiel... en dan ga je ineens, zonder aanleiding, roepen dat de evolutie-theorie niet bewezen is. Ik begrijp er niets meer van.
Ik vindt dat ik gelijk heb ja. en jij dus ook. Klaar. En hoe dom we zijn moeten we zelf ervaren..
hettys schreef:Voor zover ik weet hebben creationisten nog nooit iets aangetoond.
Het is nog sterker: creationisten hebben helemaal zelf ontdekt dat er overweldigend bewijs is dat de aarde meer dan 500.000 miljoen jaar oud is, (uitkomst van project RATE) (op RATE2 wachten we nog steeds)
Kirdneh heeft hier een mooie link geplaatst, zou je sieren als je daar op zou reageren.
Mij sieren??? integendeel. in heb met hem afgesproken dat ik niet meer reageer, ik heb daar heel duidelijke voorbeelden en redenen voor gegeven. Ik ben daar zelfs op teruggekomen. en toen wist ik weer waarom ik absoluut niet meer reageer op zijn postings. Ik heb zelfs een allerlaatse posting gestuurd. En die link bewijst weer de leugenachtigheid van het creationisme.
The key points of the book can be summarized as follows:
1. There is overwhelming evidence of more than 500 million years worth of radioactive decay.
2. Biblical interpretation and some scientific studies indicate a young earth.
3. Therefore, radioactive decay must have been accelerated by approximately a factor of one billion during the first three days of creation and during the Flood.
4. The concept of accelerated decay leads to two unresolved scientific problems, the heat problem and the radiation problem, though there is confidence that these will be solved in the future.
5. Therefore, the RATE project provides encouragement regarding the reliability of the Bible.
http://www.asa3.org/ASA/education/origins/rate-ri.htm
Geschreven door Randy Isaac.
http://www.issr.org.uk/meet-issr-member ... ber_id=119
Het liegt en bedriegt. En daar wil jij bijhoren.
hettys schreef:Doe toch normaal man. Ik laat zien dat een fossiel van een Australopithecus voldoende gedocumenteerd is en een mens noch een aap is.
Daar komt geen reactie op.
Voldoende gedocumeteerd, dat klopt, maar of het een mens nog aap is, haal ik er niet uit. Jij wel?
Natuurlijk wel.
Hersenvolume chimpansee: 337 -390 cc
Australopithecus : tot 530 cc
H. erectus: 750 tot 1200 cc
H. Sapiens: 1400 cc.
H. Neanderthalis 1600 cc.
Dat soort verschillen bewijzen dus de verschillen. rechtop lopen bewijzen verschillen. vrijwel elk detail.
hettys schreef:-En rai ziet alleen een fotootje. Dat is zijn enige argument. rai wil graag serieus genomen worden maar zegt alleen: "Het is maar een foto. "
Nou volgens mij laat je juist niks zien, ik zag wat botten, maar dat zegt helemaal niks. En die foto's zijn lachwekkend, door die foto's kan jij ook niet serieus worden genomen.
Nou. dank je wel.
Stel: ik maak foto's van alle grote kerken in Europa en ik vergelijk die met elkaar. Een kerk in Rome ziet er anders uit dan een kerk in Nederland (ik doe dat af en toe) en ik post die fotos, dan krijg ik geen ENKEL creationistisch commentaar. Niemand die me beticht dat ik daardoor niet serieus kan worden gevonden.
De een heeft een koepelvormige toren, anderen zijn weer spits.
Ik post nu fotos van mensachtigen en ik bewijs dat ik ongeloofwaardig ben ???... volgens rai....Waarmee je eigenlijk alleen jezelf diskwalificeert als serieuze opponent. Je zou nog kunnen zeggen wat er fout is aan die foto's?? Maar dat doe je ook niet...???
Botten? lachwekkend.
foto's? lachwekkend..
Er is vrijwel geen serieuze creationist die het met je eens is. die weten alleen niet welk fossiel een aap is of een mens.
Dus toch weer foto's:

chimpansee

Australopithecus en we weten heel erg zeker dat dit geen aap was, zoals wij die kennen. Het liep rechtop, dat is bewezen. Geen aap die er zo uitziet.
hettys schreef:En dan gaan de creationisten lekker ruzie maken over hoe lang een scheppingsdag duurde... haha.
Rai schreef:Nee hoor dat is 24 uur
Haha. daar denken heel veel andere creationisten totaal anders over. dus dan moet je daarover in debat...
De enige oplossing voor creationisten is dat de tijd anders is geweest. en die komt. jawel, van Dr. Humphrey, waarin de link van Kirdneh mee vol staat.
http://christiananswers.net/dutch/q-cmi ... 5-dut.html
Jonge aarde creationisten dus!!!!!! Ik zou zeggen lees es voor één keer een creationistische link...