Van wie is je geld?

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Van wie is je geld?

Berichtdoor schelpje3 » 14 dec 2012 21:11

Marloes1g schreef:Nee hoor die zoon is: 'Mama's vreugde van dr oude dag'. hysterisch-smile
Natuurlijk hoop ik dat hij ook uitvliegt, maar hier komt zo'n beetje elke dag wel een kind/schoonkind langs met verstand van internet, dus dat gaat best goedkomen. :D

Vorige week nog in quarantaine van KPN wegens 66 virussen :oops:
Hebben ze ook netjes opgelost. Het zal niet meer gebeuren :roll:
Jaja ik schaam me diep, maar ik ben van de 'vorige eeuw'.

ik heb ook altijd wel zo'n kind dat langskomt. Maar kom zeg, wil jij zo'n afhankelijke bejaarde worden? Het zal eens moeten waarschijnlijk, maar voorzover in mijn mogelijkheden ligt, hoop ik mee te gaan en zelf geen bouwer van de generatiekloof te worden.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 14 dec 2012 21:47

Het is bij ons nog gekker want de ene dochter die thuis is in het bankwezen behartigt alle belangen van de andere dochter en haar gezin.
Dat gaat prima en het heeft niets met afhankelijkheid van je kinderen te maken en nog minder met een generatiekloof, ik kan die overeenkomsten niet zien. Het heeft met vertrouwen te maken.
Ik ben blij dat ik met een aantal zaken waar ik zelf in tekort schiet of erg tegenop zie, mag overlaten aan mijn zoons en dochters en kleinkinderen.

Marloes1g
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Marloes1g » 14 dec 2012 22:31

Wij zijn nu wel lekker oftopic bezig geloof ik maar nog even dan:
Schelpje, ik denk dat er tussen ons al een generatiekloof is, want ik neem aan dat jullie (je man en jij)
nog volop meedraaien in het arbeidsproces.
Wij, mijn man al jaren en ik bijna twee jaar, zijn gepensioneerd en ik heb jarenlang de zorg voor een groot gezin gehad en ik ben blij dat ik nu een beetje afhankelijk mag zijn ,zeker in zaken die met internet te maken hebben.
De kinderen helpen graag en er zijn zelfs al kleinkinderen die er meer verstand van hebben dan ik. :shock:
En als ik werkelijk een afhankelijke bejaarde mag worden hoop ik ook dat ze nog steeds langskomen. :)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 14 dec 2012 22:42

Misschien heeft het ook met mijn karakter te maken. Ik wil niet afhankelijk zijn/worden, tot zolang het kan. Ik vind het al erg genoeg dat af en toe die generatiekloof er toch is.
Maar dat kan niet anders. Het houdt je geestelijk fit, wanneer je zo lang mogelijk mee blijft draaien. Gepensioneerd of niet :D Alsof op je 65e opeens het leven zou stoppen.

Terug naar “[Religie] - Open forum”