mooie vloertegels ook
 wij hebben dezelfde
  wij hebben dezelfdeModerators: Memmem, Moderafo's
 wij hebben dezelfde
  wij hebben dezelfde

MissF schreef:Leuk jeepeecee!
Ik was van plan een tule rokje voor de jongste te maken, voor kerst, maar bij de Wibra kostten ze nog minder dan ik aan stof kwijt zou zijn, dus ik heb er maar 1 gekocht. het ontbreekt me echt aan tijd nu, maar ik krijg wel naaikriebels als ik dat zie
MissF schreef:Heeft iemand nog leuke ideeen voor kerst? Iets met kerstballetjes en lichtjes enzo?
 ) en ik heb er dezelfde kleur maillot bij kunnen kopen. Nu wil ik vandaag nog zo'n simpel rimpelrokje te maken, een off-white. 'k Vind die tule rokjes ook erg leuk maar omdat het vest behoorlijk lang is, wordt het onderaan een beetje propperig. Een aangesloten rokje staat mooier denk ik en die rokje zijn ook zo heerlijk snel klaar
 ) en ik heb er dezelfde kleur maillot bij kunnen kopen. Nu wil ik vandaag nog zo'n simpel rimpelrokje te maken, een off-white. 'k Vind die tule rokjes ook erg leuk maar omdat het vest behoorlijk lang is, wordt het onderaan een beetje propperig. Een aangesloten rokje staat mooier denk ik en die rokje zijn ook zo heerlijk snel klaar   ...
 ...
 )
 )

Merisja schreef:Hat voordeel daarvan is dan weer dat àls er een scheurtje of gaatje in komt het bijna niet opvalt

zo pulkte marijn vorige week een katoenen broekje in een gat...
 (sorry
  (sorry  )
 )
 (sorry
  (sorry  )[/quote]
 )[/quote]Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten