Moderator: Moderafo's
Lichtzwaard schreef:Het is wel heel erg stil geworden rond Willem Holleeder![]()
![]()
![]()
![]()
Samanthi schreef:Er zijn wel grotere boeven Bekeerd, ikzelf bijvoorbeeld
Er zijn wel grotere boeven bekeerd
Jij was een grotere boef dan Holleerder?!
Samanthi schreef:Ja het enige verschil is dat ik het niet uitgevooerd heb.
Dat is nogal een verschilletje...
Samanthi schreef:Ja da's waar, maar toch... de ingredienten van alle boosheid dragen we allemaal mee.
mortlach Misschien, maar ik vind het altijd nogal een gewentel in vroomheid om dit soort opmerkingen te maken. Ik bedoel het echt niet rot, en ik snap zelfs de theologische achtergrond ervan wel, maar echt, ben ik net zo slecht als een seriemoordenaar/-verkrachter... Nee!
Samanthi schreef:Ja da's waar, maar toch... de ingredienten van alle boosheid dragen we allemaal mee.
Mortlach schreef:Misschien, maar ik vind het altijd nogal een gewentel in vroomheid om dit soort opmerkingen te maken. Ik bedoel het echt niet rot, en ik snap zelfs de theologische achtergrond ervan wel, maar echt, ben ik net zo slecht als een seriemoordenaar/-verkrachter... Nee!
antoon schreef:Hier kom je nooit uit maar om die personen voorrechten als schrijver te geven en dat zal echt goed betaald worden , geeft het de indruk dat misdaad loont
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten