Sophie; wat leuk! gefeliciteerd! gezellig hoor; ben ik niet meer zo eenzaam hier

En wat gezellig 7!! Scheelt echt hé, als ze wat groter zijn! De jongste is nu drie jaar en ruim 2 maanden en de oudste tien en half, maar die kan al zoveel zelf en helpen enzo; echt een heel verschil met 3 jaar geleden toen ik eigelijk met 3 ukkies zat. Fijne zwangerschap gewenst hoor!!
@ajl hier ook idd veel opmerkingen van mensen; is het welkom, was het gepland, vind je dat verantwoord,oohw, je hebt toch al 2 meiden en 2 jongens? enz. enz. Bah, zo'n hekel aan zulke opmerkingen! En ik heb al zo'n kort lontje als ik zwanger ben dus heb ik ook niet altijd even aardig terug gereageerd
Terwijl ik 5 kids echt niet super veel vind ofzo! Of van die mensen die je zo meewarig aankijken "voel je je wel goed?"dan zeg ik heel blij, ja hoor. Zeggen ze "o dat is dan nog een geluk bij een ongeluk"

Dan rol je toch van je stoel!!
Trouwens, over omrollen gesproken, ik ben toch onderuit gegaan gisteravond; even een pilje uit de schuur pakken voor de visite; wham! het was dus glad! Gelukkig niet op mn buik, in zat ongeveer in een spagaat in de tuin; twee kapotte knieen en onwijs spierbijn in mn bekken nu. Ukkie schopt er lustig op los dus dat zit allemaal wel snor, maar je schrikt je een hoedje!