FrankB schreef:Kees61 schreef: "Dan moet je door dat onderzoek toch vanzelf weer bij de Schepper uitkomen, lijkt me".
Als je de uitkomst al weet, waarom zou je dan nog onderzoek doen?
Wie weet de uitkomst al? Een onderzoek kan tot meerdere conclusies leiden.
kees61 schreef:Een tijdje geleden schreef je over meiose en ik vind dat nog steeds verwarrend, maar dan lees ik over eiwitdraden die de chromosomen uit elkaar trekken. Hoe bestaat het! Zoiets kan toch nooit vanzelf ontstaan".
FrankB schreef:Wat een vooringenomenheid.
Hoor wie het zegt. Alsof de evolutielui geen last hebben van een vooroordeel.
Kan jij zeggen hoe je geslachtscellen krijgt zonder dat mechanisme? Als dat mechanisme niet goed werkt dan sterft die soort uit.
Ik wilde alleen maar zeggen dat zo'n mechanisme ontdekt is door onderzoek. Het lijkt mij dat je dan tot de conclusie moet komen dat iemand dat zo gemaakt heeft want dat het vanzelf is ontstaan gelooft niemand.
Behalve FrankB.
FrankB schreef: Wat je feitelijk schrijft is dat je het te moeilijk vindt om te bevatten/je iets niet begrijpt en daarom moet het door een hogere macht zo zijn geschapen.
Nee dat schreef ik niet.
kees61 schreef:"Maar er is 1 ding dat je wel met me eens zal zijn en dat is dat de vrouw uit de man komt en niet de man uit de vrouw want dat laatste is onmogelijk . En nu moet ff niet iemand gaan zeuren over baby's die uit een vrouw geboren worden want ik heb het over de schepping."
FrankB schreef:Geen enkel weldenkend mens zal het met je eens zijn. Aan je naam te oordelen ben jij ook van het mannelijk geslacht. Ben jij niet uit je moeder geboren of ben jij uit de klei getrokken? Maar uit je laatste zin begrijp ik dat we het je weer niet te moeilijk mogen maken...

Als ik schrijf dat je ff niet moet zeuren over baby's die uit ee vrouw komen, dan bedoel ik dat het over iets anders gaat.
In de bijbel staat dat Adam werd geschapen en later werd Eva uit Adam genomen. Sinds kort heeft men een beetje kennis van het DNA en wat blijkt? De vrouw kan wel uit de man gemaakt zijn maar de man niet uit de vrouw. Genetisch onderzoek bevestigt de bijbel.
Als niemand kijkt... dan verandert alles in chocolade.