Schoonheidsideaal en schoon voor God

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

M@rije
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor M@rije » 02 mar 2004 15:11

Ja, ik herken...erdoor geraakt worden...zelf vraag ik weleens aan mijn vriend of ie niet liever een slanke den heeft....maar t antwoord blijft maar nee......... :mrgreen:
Engaged @ 07-01-2005

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 02 mar 2004 15:11

Ik hoef niet gespierd te zijn, (ben trots om mn ultra slanke lijn: hoewel iets meer vulling wel zou mogen... En vele vrouwen zijn jaloers op me :mrgreen:)

Nee, dat is het niet, het zijn hardere opmerkingen...

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 02 mar 2004 17:24

[quote="kurtyo"]
:oops:
Er zijn er meer die dat tegen me zeggen, die me vertellen dat ik me voor niets druk maak. Toch doe ik het, en niet zo'n klein beetje ook... Ik lig sowieso voordurend met mezelf in de clince (schrijf ik dat goed? :S)

Je hebt hele mooie ogen hoor Kurt :mrgreen: En een schitterende lengte. :D

En nu niet arrogant worden. :x
Laatst gewijzigd door meschianza op 02 mar 2004 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 02 mar 2004 17:42

Mijn man is heel dik, 95 kilo, maar dat vind ik leuk, net een teddybeer. Voor mij hoeft hij niet slank te zijn, voor zijn gezondheid zou het wel beter zijn, want hij heeft allerlei kwalen, door overgewicht.

Verder, Kurtyo, ik snap echt niet waar jij je druk over maakt, je bent toch knap? Wat is er mis dan? Ben je heel klein of zo?

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 02 mar 2004 17:50

Mariamagdalena schreef:
Wat is er mis dan? Ben je heel klein of zo?

:lol: :lol: :lol: het brood spuit nu echt uit mn mond van het lachen :lol: :lol: :lol:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 02 mar 2004 18:02

Het brood spuit uit je mond????????? :?

M@rije
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor M@rije » 02 mar 2004 20:00

ja, het zijn die opmerkingen die blijven hangen..en ook al zegt iemand dat je mooi bent, toch vind je dan zelfvan niet...:-)
Engaged @ 07-01-2005

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 02 mar 2004 20:03

Mariamagdalena schreef:Het brood spuit uit je mond????????? :?

Ja, omdat ik eet achter de comp op mijn werk en omdat Kurt alles behalve heel klein is. Hij is heel mooi lekker lang. Daar houd ik wel van, echt cool. Er zouden meer mannen zolang moeten zijn :D

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 02 mar 2004 20:06

M@rije schreef:ja, het zijn die opmerkingen die blijven hangen..en ook al zegt iemand dat je mooi bent, toch vind je dan zelfvan niet...:-)

Het stomme is, dat iedereen wel eens een vervelende opmerking heeft gehoord over zichzelf. De een meer dan de ander. Maar altijd gemaakt door mensen die zelf aan een minderwaardigheidscomplex leiden. Want als je lekker in je vel zit zeg je niet iets stoms over een ander.

Het gekke is dat je er wel iets van aantrekt. :shock: tenminste, ik wel toen ik tiener was.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 mar 2004 20:21

Aragorn schreef:Maar nu geef je zelf toe dat je het eigenlijk wel zou willen zijn. Terwijl al die slankheidsidealen eigenlijk helemaal niet mooi, en laat staan natuurlijk zijn.

Inderdaad, ik zou ook graag zo slank willen zijn. Alleen lukt het me niet, en daarom haat ik het zo als ik zie dat anderen wel zo slank zijn en dat ze het voorbeeld zijn voor de rest van Nederland.

Verder over mannen: Mijn vriend weegt 94 kilo en is ongeveer 1.75 lang. Hij is dus ook niet slank. Maar ik zou het niet anders willen. Ik vind het heerlijk dat hij een buikje heeft. Van mij hoeft het bij mannen niet hoor, een gratenpakhuis.

BaBBa
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor BaBBa » 02 mar 2004 20:56

wahaha! een gratenpakjuis... :D
Maar er bestaat ook nog een middenweg hoor. Want een buikje is slecht voor je gezondheid.

En als je slank bent, (ben ik ook) dan is er wel iets anders wat je niet leuk vind aan jezelf. Ik heb geen mooie huid bijvoorbeeld en ik vind me er een beetje saai uitzien, niets bijzonders. Maarja, je kijkt altijd heel kritisch naar jezelf.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 mar 2004 22:04

Ik voel me met m'n buikje anders echt niet ongezond hoor. :roll:
Als je een buikje hebt betekent het niet gelijk dat je overgewicht hebt. Overgewicht is wel slecht voor je gezondheid.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 mar 2004 23:22

bloempie19 schreef:
Aragorn schreef:Maar nu geef je zelf toe dat je het eigenlijk wel zou willen zijn. Terwijl al die slankheidsidealen eigenlijk helemaal niet mooi, en laat staan natuurlijk zijn.

Inderdaad, ik zou ook graag zo slank willen zijn. Alleen lukt het me niet, en daarom haat ik het zo als ik zie dat anderen wel zo slank zijn en dat ze het voorbeeld zijn voor de rest van Nederland.

Verder over mannen: Mijn vriend weegt 94 kilo en is ongeveer 1.75 lang. Hij is dus ook niet slank. Maar ik zou het niet anders willen. Ik vind het heerlijk dat hij een buikje heeft. Van mij hoeft het bij mannen niet hoor, een gratenpakhuis.

Er zijn vast ook zat mannen die het heerlijk vinden dat jij een buikje hebt. Van mij hoeft het ook niet allemaal plat te zijn daar...

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 03 mar 2004 00:05

Ik zal hier maar niet eens gaan beginnen over mezelf, want ik vrees dat t dan een veel te lange post gaat worden.. :?
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

DireStraits
Mineur
Mineur

Berichtdoor DireStraits » 03 mar 2004 09:05

M@rije schreef:Denken mannen trouwens nog steeds dat ze een gespierd lijf moeten hebben om aantrekkelijk te zijn? Of zijn ze er ondertussen achter dat t nie zo hoeft van de vrouwen? :lol: :lol: :lol:

Als ik om me heen kijk in de sportschool dan denk ik dat mannen dat nog steeds denken, ja :mrgreen:
Maar is dat dan niet een beetje zo? Als meisje kijk je toch liever naar een (met mate) gespierde, slanke jongen , net als je als jongen liever naar een slank meisje kijkt? Ik zou het in ieder geval niet durven ontkennen :mrgreen:
Wat betreft een wezenlijke liefdesrelatie gelden inderdaad andere maatstaven, maar in het oppervlakkige sociale verkeer ga je toch echt af op het uiterlijk, lijkt me (en wellicht de uitstraling, maar dat is grotendeels afhankelijk van het uiterlijk).
The proof of the pudding is in the eating.

Terug naar “Archief”