Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Het brood spuit uit je mond?????????
M@rije schreef:ja, het zijn die opmerkingen die blijven hangen..en ook al zegt iemand dat je mooi bent, toch vind je dan zelfvan niet...
Aragorn schreef:Maar nu geef je zelf toe dat je het eigenlijk wel zou willen zijn. Terwijl al die slankheidsidealen eigenlijk helemaal niet mooi, en laat staan natuurlijk zijn.
bloempie19 schreef:Aragorn schreef:Maar nu geef je zelf toe dat je het eigenlijk wel zou willen zijn. Terwijl al die slankheidsidealen eigenlijk helemaal niet mooi, en laat staan natuurlijk zijn.
Inderdaad, ik zou ook graag zo slank willen zijn. Alleen lukt het me niet, en daarom haat ik het zo als ik zie dat anderen wel zo slank zijn en dat ze het voorbeeld zijn voor de rest van Nederland.
Verder over mannen: Mijn vriend weegt 94 kilo en is ongeveer 1.75 lang. Hij is dus ook niet slank. Maar ik zou het niet anders willen. Ik vind het heerlijk dat hij een buikje heeft. Van mij hoeft het bij mannen niet hoor, een gratenpakhuis.
M@rije schreef:Denken mannen trouwens nog steeds dat ze een gespierd lijf moeten hebben om aantrekkelijk te zijn? Of zijn ze er ondertussen achter dat t nie zo hoeft van de vrouwen?![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten