kees61 schreef:Natuurwetten zijn niet afhankelijk van de hoeveelheid massa. En de evolutietheorie zegt: wat in het klein gebeurt, gebeurt ook in het groot (zie topic).
Mortlach schreef:Volgens mij ben je nu dingen vreselijk door elkaar aan het halen, of je bent expres aan het trollen, en in dat geval: foei!
Daar nog niet hoor. Zie topic. De evojongens zien variatie en zeggen: dat is evolutie op microniveau en dat bewijst dat kippen uit krokodillen voortkomen.
Van hen zal niemand beweren dat dat in 1 sprong gebeurd is. Dat kan alleen via minimale stapjes gebeurd zijn.
Nu nu gaat over over natuurkundige feiten en nu zeg ik op mijn beurt: dat moet dan toch net zo goed op kleine schaal kunnen gebeuren, wil het op grote schaal kunnen gebeuren, en dan ben ik ineens aan het trollen?
En eerst wil je perse weten wat ik bedoel met die gaswet en waarom sterren niet kunnen vormen en dan vertel ik mijn verhaal en dan is het van eh.. eh... ja maar de kosmologen hebben er voor gestudeerd, die weten echt wel wat ze zeggen!!
Pffft
Darwin had niet gestudeerd voor bioloog en hem geloof je ook en nu roep je ineens iemand aan die wel gestudeerd heeft, alsof iemand die er niet voor gestudeerd heeft nooit kan snappen hoe het zit? Ik vind dat niet erg consequent.
Vind het dan raar dat ik de draak ga steken met de evolutieleer?
Daar (wetenschap is een complot van satan) heeft hetmisschien het meeste van weg. Als men niet God als schepper van alles erkent, dan moet men wel met een andere verklaring komen. Alles is geoorloofd behalve het noemen van de Schepper. Ja dat heeft er veel van weg dat de satan daar achter zit.
Mortlach schreef:Als je dat echt gelooft, raad ik je aan professionele psychiatrische hulp te gaan zoeken.
Zulke hulp heeft iemand nodig om de eigen problemen op te lossen. Ik heb er geen probleem mee om te geloven dat de satan hier wel degelijk aan het werk is. Maar als jij er wel een probleem mee hebt dan moet je
mij niet naar een psychiater sturen want dat lost
jouw probleem niet op.
Ik zou een klem kunnen maken voor jouw grote teen, dan kan je de nagel voelen groeien als die daar tegenaan duwt.
Mortlach schreef:Ha, dan bewijs je alleen dat er intelligentie nodig is om die klem te verzinnen waardoor mijn nagel dan groeit.

Ja voor mij en somige ander lezers zou het dat inderdaad bewijzen maar jij zal toch blijven beweren dat zo'n klem uit de lucht kwam vallen.
Als niemand kijkt... dan verandert alles in chocolade.