mohamed schreef:Er zijn ook diersoorten die andere soorten doden om te overleven. Moord is dus ook een natuurlijk fenomeen mag ik dan geen reserves hebben bij moordenaars?
Om je vraag te beantwoorden...zeker wel. Maar je vergelijking gaat toch, helaas voor je, mank. Het moorden in de dierenwereld heeft niets te maken met homoseksualiteit in diezelfde dierenwereld. Dieren hebben simpelweg geen oordeel over homoseksualiteit.
Lathron schreef:Als een gruwel normaal en natuurlijk voor je wordt, is het tijd om je normen en waarden te toetsen aan de bijbel.
Ah...je bedoelt op het volgende in diezelfde bijbel:
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten. (Levi 20:1, 13)
mohamed schreef:Ook zal ik mijn kinderen leren dat zoiets niet normaal is en niets met verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht te maken heeft. Er is een verschil tussen liefde en lust, maar dat verschil mag je tegenwoordig niet meer benoemen zonder voor homofoob versleten te worden. Nou, dan maar een homofoob het zal me worst wezen.
Jammer voor je kinderen dat je dat niet doet, dat je ze niet leert dat homoseksuelen gewoon mensen zijn. Mensen die zeer zeker niet enkel lust hebben maar ook liefde voor elkaar. Nee, leer je kinderen vooral niet zelfstandig na te denken, leer ze vooral om met de bijbel in de hand deze bevolkingsgroep weg te zetten als gruwelijk. Lekker zo'n homofobe vader!!!